Kolejny dzień, kolejne figury.
Po przybyciu na salę, Tomek dowiedział się, co będzie musiał wykonać podczas tańczenia na parkiecie.
- No skaczesz przeze mnie jak przez kozła.
- O nie, ostatni raz to robiłem w pierwszej klasie szkoły podstawowej..
- No to wracamy do podstawówki haha. Okej, żebyś się nie połamał przypadkiem, może zaczniemy od poćwiczenia na czymś prostym, może stoliczek?
- Jasne, miejmy tylko nadzieję, że przeżyje spotkanie ze mną.
Po wielu, w większości udanych próbach skakania przez stolik, krzesło i kosz na śmieci, przyszedł czas na skok przez Natalkę..
- Boże, przecież ja Ci tyłkiem po głowie przeskoczę. Jeszcze Cię połamię, tak jak prawie zrobiłem z krzesłem..
- Spokojnie, jak już będziesz miał zamiar skoczyć, to wybij się rękoma z moich pleców.
Po paru próbach wyglądało na to, iż Tomek opanował magiczny lot nad Natalką bez uszkadzenia dziewczyny.
~ ~ ~
Gdy para skończyła trening, udała się na do studia na sesję promocyjną TzG.
Na miejscu przebrali się w przygotowane stroje i poszli na wizytę u charakteryzatorek.
Cała sesja minęła stosunkowo szybko i para była zadowolona z wykonanych zdjęć.
~ ~ ~
Po powrocie do domu, Tomek postanowił oficjalnie ogłosić, jaki niesamowity duet podbije parkiet już 1 marca.
@gimperowski: OFICJALNIE! 😁🔥
W najnowszej edycji @tanieczgwiazdami zatańczę z Natalią Głębocką @nataliaglebocka95 ! 😊✌️
~ ~ ~
22 lutego. Równy tydzień do pierwszego odcinka, a Tomek z każdym dniem dowiadywał się coraz więcej i bał się coraz bardziej.
Z jednej strony myślał o przywodzicielach, a z drugiej zastanawiał się, co wydarzy się w przyszłych tygodniach..
~ ~ ~
26 lutego. Ramówka Polsatu.
Para nr 10 pojawiła się na bankiecie, na której przedstawiono wiosenną ramówkę stacji.
Przyciągali spojrzenia nie tylko ze względu na stroje, ale także z powodu już wysokiej popularności i zainteresowania nimi.
~ ~ ~
Pozostały 3 dni do rozpoczęcia spektakularnej przygody...
................................................................................................................................................................
No elo mordki, w końcu znalazłam czas by napisać i wstawić rozdział wohoo! Mam nadzieję, że teraz nic nie przeszkodzi mi w pisaniu :D
Dzisiaj szybciej, bo czułam się winna za brak aktualizacji książki przez parę dni..
Na początku rozdzialik miał być dłuższy, ale zdecydowałam się usunąć parę elementów.
Instagramowy _aldehyde pozdrawia Was xx
YOU ARE READING
there you are
Historical FictionZobaczę jeszcze jaka będzie długość każdej części. Publikacja książki: 24.06.2019 100 odsłon: 27.06.2019 (milusio mi, bo nie spodziewałam się nawet 10 i to po trzech dniach) 200 odsłon: 13.07.2019 coraz bardziej czuję sie doceniona 300 odsłon: 14.08...