•
Ahmet Emir: Seni telefonuma ne diye kaydetmeliyim?Bilinmeyen Numara: Beni telefonuna hâlâ kaydetmedin mi?
Ahmet Emir: Hayır. Ne diye kaydetmem gerektiğine hiç karar veremedim ki.
Bilinmeyen Numara: Yani bence beni Anonim diye kaydetmen en mantıklısı olmaz mı habdjwnaanba
Bilinmeyen Numara: Maalesef iki tane ismim yok sana diğer ismimi söyleyemem veya adımın baş harfini veremem.
Ahmet Emir: Ne zamana kadar saklayacaksın ki kendini benden.
Ahmet Emir: Benden bu şekilde hiçbir duyguna karşılık alamazsın.
Ahmet Emir: Artık kim olduğunu öğrenmek istiyorum.
Ahmet Emir: Bu şekilde seninle istediğim kadar rahat bile konuşamıyorum.
Bilinmeyen Numara: Ama
Bilinmeyen Numara: Ya beni tanıdığın zaman beni sevemezsen Emir?
Ahmet Emir: Ben seni şimdi de sevemiyorum ki.
Ahmet Emir: Seninle her ne kadar konuşsam da içimde bir yerlerde hâlâ sana karşı güvensizliğim var.
Ahmet Emir: Seni gerçekten tanımadan bu güvensizliğimi yok edemem.
Bilinmeyen Numara: Ben yani bunları şimdi konuşmasak olmaz mı? Tamam ben sana kendimi göstereceğim söz ama bunu yapmam için beni sıkıştırma lütfen.
Ahmet Emir: Ben kimseyi sıkıştırmıyorum. Sadece artık bunun olması gerekiyor.
Bilinmeyen Numara: Haklısın.
•
Aklımda canlanan bi olay var ben dün yaşadım onlarda sevgili olsun onlara da yaşatcam hahsjqkdabjjsBerkçan babamızın şarkısının reklamını yaptım hadi yine iyisinn berkkccaann benden dinleyici de kazancan hajdhqidjwhdjaab
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERCESTE [texting+bxb]
Nouvelles"Onu bir görseniz sanırsınız, O bir deniz yanılırsınız, O benim güneş sistemim." 24 Mayıs 2019~28 Mart 2020