2019.06.03
A szüleim( Samantha és George Miller) bátyám( Justin) az imént jöttek be a szobámba és közölték velem,hogy elmegyünk a nyáron Kate és Bob Wesleyhez. 2 éve már voltak ott,de én a nagyszüleimnél voltam inkább. Justin viszont pár hónapja elment hozzájuk. Régen voltam ott de kicsi voltam ezért nem nagyon rémlik semmi.
-HONEY! Gyere megyünk!-kiabált lentről anya.
-MEGYEK!
Gyorsan felvettem egy Harry Styles -os
pulcsit,és egy fekete farmert mert ilyenkor júniusban még hideg van. A fekete Vans cipőmmel. Lerohantam a lépcsőn és ott állt anya egy kék nyári ruhában egy farmer
kabival' és egy kék cipő volt rajta amit tőlem kapott. Szőke haját majdnem mindig fonatban hordja,mert fodrász. Apa egy fekete pulcsi amin az volt hogy "Miller the Winner" és egy farmer. Justinon is egy farmer volt és egy sárga pulcsi,egy Adidas bbsapkával'.
-hova megyünk?-kérdeztem.
-boltba,mivel most hívott Kate,hogy holnapra vár minket ezért bevásárolunk pár hasznos dolgot az útra.-mondta anya.
-megyek a kocsiba,Justin jössz?-kérdezte apa.
-aha.
Kimentek,anya pedig rám nézet.
-tudom Honey,hogy nem szeretnéd ezt az egészet,de azt nagyon szeretném,hogy ennek ellenére,próbáld meg jól érezni magad! Kate,Bob és a fiúk már nagyon várnak minket! Megengedték,hogy ott
legyünk 3 hónapot illetve csak ti,mert mi elhívtuk 2 hónapra apáddal őket ide. Addig a gyerekek és ti náluk lesztek!-mondta anya izgatottan. Hiába nincs semmi kedvem ehhez az egészhez mert inkább a pasimmal Zachel és Stacyvel a legjobb barátnőmmel lennék! De anya kedvéért megteszem.
-oké,király lesz!legalább tudok fotózni a parton.-mondtam mosolyogva.
-viszont Anya,el kéne mennem amíg a boltba vagytok a könyvesboltba.-és ha már ott vagyok veszek egy kávét is tettem hozzá magamban,mivel anya nem szerti ha kávézok mert szerinte egészségtelen.
-persze,rendben,elintézünk mindent,de akkor menj be az egyik boltba és vegyél magadnak bikinit és valami rövidd cuccot mert ott 35°-nál nem lesz hidegebb.-tette hozzá.
Majd kiterelt a házból,és bezárta az ajtót.
Beültem Justin mellé,aki éppen azt mesélte apának,hogy amikor múltkor a Wesley házban volt Jeremy miket csinált.
-és aztán fogta a gördeszkát és beleugratott a medencébe. Na-gyon dur-va volt!-hangsúlyozta. Wesleyék nagyon gazdagok,egy farmot vezetek és abból,mára már egy kész mezőgazdasági csúcs válalat lett. Justin és Jeremy egyébként egy idősek.
Az,az 18 évesek. Én is 18 vagyok. Ikrek vagyunk,de azért mondom mindig azt,hogy a bátyám mert 5 perc van köztünk és én majdnem Hétfőn születem.
*Boltban*
-oké,akkor majd találkozunk!-mondtam,majd intettem,és elindultam a könyvesbolt felé.
Nem kellett sokat sétálnom.
Bementem és Jules a pénztáros barátságos mosolyal fogadot. Jules 53 éves és egy
nagyon aranyos néni. Éppen egy tanulót tanított be.
-segíthetek valamiben Honey?-kérdezte.
-jöttek új romantikus vagy krimik?-kérdeztem.
-vagy esetleg valami új?
-igen jött 4 új romantikus a többit eladtam,és 8 krimi,ezekből nyugodtan választhatsz,ha bármi van szólj nyugodtan.-mondta,és letett elém egy kupac könyvet. Gyorsan elolvastam a leírásokat. A 4 romantikusból 3 jó volt a 4.-et már olvastam,a krimikből 6 jó lett a többit szintén olvastam. Mivel van,hogy hamarabb megtudok szerezni egy könyvet mert Ava az egyik legjobb barátnőm szülei könyveket árulnak.
Odamentem a pulthoz.
-őket kérném Jules!
-és mik a tervek nyárra,az olvasáson kivűl?
-hát,megyünk a szüleim barátaihoz,egész nyáron,úgyhogy azért kellett most ennyi könyv.-vallotam be.
-hát igen,nincs is annál jobb,mint amikor a parton ülve olvasol egy jó könyvet.-mosolygot Jules.
-és Jules te mit fogsz csinálni?
-hát a lányom és a fiam és az unokák meglátogatnak.-mondta mosolyogva.
-hát ez remek!
-igen,én is nagyon várom már a jövő hetet.
Addig is betanítom Sashat.-mondta mosolyogva. Sasha éppen a szótárakkal szenvedet.
-viszont most mennem kell segíteni neki,örülök,hogy láttalak Honey!-mondta Jules.
-én is Jules köszönöm!-mondtam,és kimentem a könyvesboltból.
Átmentem gyorsan a legközelebbi ruhásboltba. Összeszedtem pár,világosabb,illetve nyáribb ruhákat(3 póló,4 haspóló,3 ruha,és 5 rövidnadrágot,és egy fehér bikinit.) A pulthoz mentem,és letettem a cuccokat,majd megláttam egy nagyon aranyos szoknyát. Gyorsan odamentem a próbafülkékhez,és láttam,hogy az összes foglalt,ezért beálltam az egyik ellé. De nagyon fura hangokat hallottam. Úgy értem,hogy ismerőst ezért benyitottam és megláttam stacey-t és Zachet.
-ez nem az aminek látszik.-mondta Stacy miközben a szoknyáját igazgatta.
Zach csak gyorsan felvette a pólóját. Hirtelen rám tört a hányinger.
-tudjátok,örülök,hogy ez kiderült mert nagyon is megérdemlitek egymást mindketten .... vagytok!-kicsit máshogy fogalmaztam.
Fogtam a cuccokat és kifizettem.
Majd bementem anyáékhoz a boltba.
Ott összeszedtem pár dolgot ami kellhet egy hosszú úthoz. Majd a pénztárnál anyáékba futottam.
Mindent kifizettünk és elindultunk a kocsihoz ekkor kézenfogva jöttek szembe.
Justin mindig is mondta nekem,hogy van köztük valami ezért,csak szomorúan nézet rám. Anya és apa pedig értetlenül. Justin vett narancslét,amit a kezében szorongatott,és amikor elmentünk melletük,úgy csinált mintha véletlenül elbotlot volna és az egész pohár tartalma Stacy új ruhájára ömlött.(amiről ecsetelte,nekem,hogy most tervezte az apja ismerőse) Zach is kapott belőle.
Lehet,hogy néha gyerekes de az én Justinom a legjobb barát a földön..
Folytatás következik...
YOU ARE READING
Summer Love *HS*
Romance-én mondtam, hogy összejönnek. -mondta mosolyogva. Mi pedig újra megcsókoltuk egymást. A szüleim kitalálták,hogy menjünk el a régi barátaik házába,500 km-re az otthonunktól. Ráadásul 4 fiúval + a bátyámmal, kell együtt laknom 3 hónapon keresztül...