Majd leparkolt egy hatalmas udvar elé.
Egy nagy piros kapu takarta el az udvar hátulját, és a ház alját. Mert csak a tető és a felső emelet látszott.
Ekkor kinyílt a kapu. Az udvar mindkét oldalán hatalmas bokrok, és zöld nővények voltak. Középen volt az aszfalt amin mi is mentünk a kocsival.Valami ilyesmi.
A ház sárgás volt, egy kis homok színnel.
A teraszon állt valaki háttal. Közben telefonált.
Ekkor a fehér bejárati ajtó kinyílt, és kilépet rajta Kate és Bob. Kate szőke haja rikított. Plusz egy pink pólóban, és egy farmerben volt a csizmája viszont megviseltnek látszott. Bob egy kockás pólóban volt és egy rövidnadrágban. Rajta is egy csizma volt.
Kate lelkesen ugrált, és integetett. Bob pedig átkarolta a felesége vállát, és ő is intett. Apa leparkolt egy fekete sportkocsi mellé. Nagyon jól nézett ki az a kocsi. Biztos Bobé.
-na gyerekek indulás!-mondta anya lelkesen. És már ki is ugrott a kocsiból, hogy megölelje Bobot és Kate-t. Apa is sietett utána.
-Samantha, George de örülök, hogy itt vagytok!-ölelte át őket Kate.
Apa és Bob kezet fogtak, és megveregették egymás hátát.
-köszönjük, hogy itt lehetünk!
- ne viccelj már Samantha! Úgy örülök nektek!-mondta Kate.
Justin is kiszállt a kocsiból. Én pedig küszködtem az övvel.
-Justin! De jó, hogy látlak!- puszilta meg Kate, Bob pedig ahogyan apát úgy köszönt neki is.
- Kate nagyon csinos vagy! És nagyon köszönjük a vendéglátást!- mondta udvariasan Justin. Bobnak pedig megdicsérte az óráját.
Ekkor végre kinyílt az öv és kiengedett.
Mielőtt kiszálltam volna a kocsiból gyorsan megnéztem, hogy nézek ki.
Az átlagosan barna hajam még mindig kontyban volt a fejem tetején, bár már pár tincsem kiszabadult. A fehér spagetti pántos felső volt rajtam, és a kantáros szoknyám. Az arcomon nem volt semmi smink. Mert lemostam. Úgyhogy nem néztem ki a legjobban. De nagy nehezen rávettem magam, hogy kimenjek végre.
Kinyitottam az ajtót, és szép lassan oda sétáltam a ház elé. Kate felém pillantott, és hatalmas mosoly lett az arcán.
-Honey, de rég látalak amikor legutóbb láttalak akkor még csak 10 éves voltál és most meg egy kész felnőtt!-mondta, és átölelt.
-szia Kate, én is örülök, hogy látlak, gyönyörű ez a ház! Hát igen megy az idő.-mondtam zavarban.
-köszönöm kedves!
-Szia Honey, örülök, hogy eljöttél, Missy készen áll, ha lesz kedved lovagolni.-mondta Bob, és ő is megölelt.Missy volt Logan lova. Csak amikor itt voltam mindig én ültem rajta. Egy szürke, gyönyörű lipicai volt. Imádtam, sokszor lefényképezte nekem Justin amikor itt volt, és mutogatta a képét.
-ez remek köszönöm!
-gyertek be! A cuccokat pedig megmutatom, hova tehetitek, és ki hol lesz.- mondta Kate.
Bob, apa és Justin vitték majdnem az összes cuccot, Kate is segített cipekedni. Én a saját cuccomat vittem anya is a saját holmiját. Így hamar bevittünk mindent.
Az ajtón belépve egy hatalmas szobába kerültünk, ahol egy nagy kanapé és egy nagy Tv volt. Aztán abból nyílt egy ebédlő, és konyha. Volt még kettő szoba, és egy lépcső alja.
-na jó akkor először megmutatom a szobákat aztán a gyerekeket haza hívom, mert elmentek a városba.- mondta Kate.
-Samantha, George ti a lépcső mögötti jobb oldali szobába lesztek, a miénkkel szemben.- mondta Bob, és elindult a szoba felé. Mi pedig követük.
A szoba zöld és sárga színekre épült.Volt egy nagy ágy és egy hatalmas szekrény. Plusz egy Tv. Saját fürdővel. Bob és Kate szobája piros és kék volt.
Ott is fürdő volt, plusz ágy és a többi.
Anya és apa elkezdtek bepakolni.
Kate mondta, hogy a felső szinten 2 szoba van, a többi pedig felújítás alatt ál, plusz egy hatalmas zuhanyzó.
Ezért a mi szobánk Justinnal. A medence mellett lesz a hátsó kertben.
bementünk, a konyhába és ott volt egy hatalmas üvegajtó. Azon kimentünk, és ott volt a hátsókertben egy beépített medence. A medence körül székek voltak, és matracok. Plusz teli volt az udvar nővényekkel. A medence mellett elsétáltunk.Ilyen részen mentünk hátra.
Ott volt egy kerítés, kinyitotta Kate és mutatta, hogy menjünk tovább. Ott egy kisebb ház volt üvegajtókkal és kellemes faház volt.
(Ilyen volt a hátsó udvar kb. )
-itt 4 szoba van, és egy közös fürdő egy kicsi konyhával. Remélem nem baj, hogy ilyen messze lesztek.-mondta Kate szomorúan.
-csak történt egy kis baleset ezért muszáj azokat a szobákat megcsinálnunk.
-semmi gond király lesz! A medencét használhatjuk?-kérdezte Justin.
-hát hogyne bármikor, ott pedig láttok egy másik kerítést ha arra mentek egyenesen ott lesznek az állatok, nem vad egyik sem, úgyhogy oda is mehetek bármikor nyugodtan. Honey ugye neked sem baj, hogy fiúkkal kell együtt lenned?-kérdezte.
Fiúkkal? De hát csak egy van. Na mindegy lehet félre értetem valamit
-nem semmi gond. Aludtam már Justinnal kicsi koromban nem lesz gond. Köszönöm! Akkor megnézhetem Missy-t?
-persze! Mi úgy is megyünk el a szüleitekkel. Mert lesz egy kertiparti amit nekik szerveztek a régi barátaink. A gyerekek nemsokára ide érnek, viszont én megyek a többiekért, és indulunk mert el fogunk késni.-mondta majd elsietett.
YOU ARE READING
Summer Love *HS*
Romance-én mondtam, hogy összejönnek. -mondta mosolyogva. Mi pedig újra megcsókoltuk egymást. A szüleim kitalálták,hogy menjünk el a régi barátaik házába,500 km-re az otthonunktól. Ráadásul 4 fiúval + a bátyámmal, kell együtt laknom 3 hónapon keresztül...