- a szingli és titokzatos Maya Logan.

145 12 0
                                    

- ti meg mit csináltok?- jött oda Jeremy. Majd amolyan " miért ne" stílusban ledobja magát közénk.
- miről van szó?
- a nemi életemről.-mondom ki gondolkodás nélkül.
-király téma!- mondja, és elkezd beszélni a saját szerelmi életéről

Már vagy 40 perce fekszünk itt, és hallgatjuk Jeremy és Lina szerelmi történetét.
Lina és Jeremy még 10.-be kezdtek el járni, aztán a srác dobta, „ mondván túl ragaszkodó volt.” , aztán pár hónapja megint találkoztak egy bulin, és összejöttek. De kiderült, hogy a bulira a csaj a pasijával érkezet.
Majd érzem, hogy csukódik a szemem, és álomba merülök.
(Reggel 10 óra.)

-jó estét szépségeim, hát ti mit csináltok itt?-mondta Ryan majd beállt a napfény elé, ezért olyan volt mintha világítana a meztelen mellkasa. Ami egyébként simán lehetséges mivel egy Wesley fiúról van szó. A szemüvegét a fejetetejére tolta, és ettől a mozdulatól a haja még kócosabb lett.
-Inkább jó reggelt.-dünnyögte a bátyám, éppen a szobájából lépet ki,  szintén nem volt póló rajta. Jesszus, hova kerültem?
- bátyuskám nem szeretnél felvenni egy pólót?-kérdeztem, majd felültem, hogy megnézem az időt. Elővettem a telefonom, ami egyébként végig a zsebemben volt, tehát használhattam volna, ahelyett, hogy Jeremy-t hallgattam.
Ami egyébként 10:11 – et mutatott.
-nem Hones, nagyon jól érzem magam így is. Szokj hozzá!-mondta.-Jenny, csinálj kávét!-kiabált be a szobába, ahonnan az imént kijött.
Jenny pedig egy pink hálóingben kisétált, és egy hatalmasat ásított.
- jó reggelt!- mondta boldogan.- de nyuszkó nem tudom, hogy kell bekapcsolni.-mondta, és lebigyesztette a száját.
-Akkor kérj segítséget a Siri- től.-mondta, majd megcsókolta. Jenny pedig vihogva kiment a konyhába. Hát igen, a bátyám csajai nem éppen az eszükről híresek.
-először is pfuj, másodszor pedig, ne legyél már ekkora bunkó szegény csajjal.-próbáltam védeni. Egyébként ahhoz képest, hogy egész éjjel fen voltam, és egy padlón feküdtem egész jó kedvem van. Mire Loganre helyére nézek úgyanis eléggé szótlan.
De meglepetésemre, csak a hűlt helyét látom.
-hé.. hol van Logan?- kérdezem csalódottan.
-Előbb ment el, nem vetted észre?- kérdezte Ryan.
Nem, mivel lefoglalt a Jeremy szerelmi életéről szóló unalmas gondolat menet, aztán pedig az alvás.
-nem, hova ment?
-valami Maya nevű csaj jön át ma hozzánk, várjunk ezt tegnap mondta, akkor elvileg itt vannak már.
Valami rossz érzés kerített hatalmában. Szóval ez a csaj volt az aki miatt ki akart penderíteni a szobánkból.
-és ki ez a Maya? Meddig marad? Ha több ideig marad, mégis hol fog aludni?- kérdezősködőm a fiúktól. Közben felállok, és elhatározom, hogy felöltözők, de előtte lefürdöm, mert ugyan úgy vagyok ahogyan tegnap is voltam.
- Maya Logan, Logan legjobb barátja 5 éve ismerik egymást. Maya és Logan leginkább a név rokonságuk miatt ismerkedtek meg. Ő 19 éves. Asszem’ a suliban ismerkedtek meg. De nyugi anya már tud róla, 2 hétig itt lesz mert a szülei elutaznak valahova, de nem akarták egyedül hagyni, nehogy megint akkora bulit csapjon mint a múltkor. Egyébként, most szakított a pasijával ezért kicsit érzékeny. A te szobádba fog aludni, egy matracon, mert oda fér be egyedül az a nagy matrac.- mondta röhögve Jeremy.
-ühm.. oké, én letusolok, mivel egy földön aludtam meg ilyenek.- mondom, de senki nem vesz észre, mert lefoglalja őket a Mayáról való beszélgetés. Ezért szobámba megyek, és összeszedem a tusoláshoz való cuccom. De amikor belépek a szobába megdöbbenve veszem észre, hogy a szoba teli van táskákkal.
Valószínűleg már be is költözött. Remek!
Gyorsan felkapok egy fehér nyári ruhát, meg még pár dolgot, és bemegyek a fürdőbe, amit magamra zárok a biztonság kedvéért.
Szóval... ennek a Maya Logannek közös múltja van Logannel, és most szingli. Ráadásul Ryan szerint tök jó fej a csaj. Blah. Kicsit bűntudatom van, mert nem is ismerem, de már most féltékeny vagyok rá.


Summer Love *HS*Where stories live. Discover now