A fehér falon lógó óra hangos kattogása töltötte meg a diákokkal teli termet. Fekete maszkom feljebb húztam arcomon. Egy fekete maszkot hordok, hogy arcom rejtve maradjon a kíváncsi szemek elől.
-Louis már megint nem írtál semmit a dolgozatra.-vinnyogott Mrs.Davson.
-És?-adtam meg szűkszavú válaszom.
Pink magassarkújával mellém tipegett és elém csapta az üres lapot.
-Amióta Max eltűnt, te is mentél vele.-húzta fel állát a banya.
Mindenki megdermedt és rám nézett. A levegőben már-már tapintható volt a feszültség.
Utáltam magam, amiért Max eltűnt. Utáltam érte a szüleit, mert már lemondtak róla. Utáltam a tükörben látni a meggyötört arcom. Utáltam érte mindenkit.
-Miért kell ez miatt bántani? Nem ő tehet róla és nem kell feltépni a sebeit, mert nagyon rossz lehet neki.-mondta Harry az egyetlen barátom.
-Harry kérlek ülj le.-utasította a nő.
Felálltam és középső ujjam feltartva mentem ki. Lassan sétáltam végig a visszhangzó folyosón. Minden egyes léptemnél erősebben szorítottam meg táskám pántját.
-Szia.-sietett mellém a fiú.
-Mit keresel itt?-förmedtem rá, talán kicsit túl durván.
-Kizavart a tanár.-vigyorgott. Vagy fél fejjel magasabb nálam, barna fürtös haja és smaragdzöld szemei vannak. Arca markáns, nem túl széles. Szempillái vadítóan hosszúak.
Testalkata karcsú, izmos, de vékony.
-Nem a te hibád.-morogtam.
-Ezt egy pasas mondta, hogy adjam át.-halászott elő egy borítékot.Halott
Csak ennyi állt a lapon.
-Ki adta?-torpantam meg.
-Nem tudom. Azt mondta neked adjam.-vonta föl szemöldökeit.
Mellém lépve elolvasta, majd lehajtotta a fejét.
-Ez mit jelent?-nyögte ki.
-Ha tudnám...-léptem ki az épületből.
Ez meg mit jelent? Ugye nem...?
Szaladni kezdtem. Csak rohantam és rohantam.
Nekimentem egy férfinak, de arcát nem láttam.
-Elnézést!-futottam tovább.
-Louis Tomlinson.-állt elém egy srác. Velem egymagas, volt, vörös haja és barna szemei ijesztően hatottak.
-Ki vagy te?-majdhogynem köptem felé a szavakat. Elmosolyodott.
-Nem emlékszel? Kiraboltál minket.-fintorodott el, mintha csak egy véres rongyra nézett volna.
-Nem fogok veletek verekedni.-néztem hátra, ahol még ketten álltak.
Mindenki a fejét lehajtva sietett el mellettünk, így elkerülve a bármiféle érintkezést a készülő bunyóval.
-Nem fogsz?! Mert most nincs itt a haverod? Ja bocsi. Ő eltűnt. Lehet, hogy éppen kínozzák, vagy megerőszakolják a véres testét és azon imádkozik, hogy haljon már meg. Vagy már a föld alatt pihen valahol.-Max arca ugrott be.
-Mindig velem leszel, ugye Lou?
-Mindig. Ha nem leszek ott, akkor a szívedben leszek.
Könnyek gyűltek a szemembe, ahogy megláttam Max nevető arcát, ami teli volt sebbekkel, könnyek áztatták arcát, szája lefelé görbült.
-Azt mondtad itt leszel!-hallom, ahogy kiabál.-Segítség!-esik térdre.
Egy ütést éreztem arcomon, de nem bírtam mozogni, a szívembe maró fájdalomtól megbénultam.
-Na mi van?-röhögött képembe.
~Faszfej~gondoltam, de akkor jött a következő ütés.
Amikor már kiszórakozták magukat, elmentek. Otthagytak a földön összegörnyedve, összeverve.
Két kéz nyúlt felém, majd gyengéden felemelt. Kezeimet átvetette vállain és hátán húzott.
Valaki...megmentett?
VOCÊ ESTÁ LENDO
Minden nélkül
ContoTudom, ha valaki meghalt, nem hozhatom vissza, pedig legtöbbször azt kívánom, bár megtudnám ezt tenni.