Promiňte za to, že je to obrácené. Špatně jsem to vyfotila XD
Detektivka Kessy zírala do spisů a hledala vodítka k případu. Když v tom jí to došlo! Už ví, kde se skrývá ten pony, kterého pořád hledají.
„Nechápu jak jsem tu spojitost mohla předtím přehlédnout!” poznamenala si pro sebe a vyběhla ze základny. Cestou si v hlavě ještě ověřovala, zda vše sedí, ale zbytečně. Je snad jasné, že našla poslední dílek do skládačky s názvem případ.
Pony se chce schovat před světem, normální dům je sice nenápadný, ale policie nechala prohlédnout všechny domy v okolí.
Navíc pony s jeho otcem chodíval, samozřejmě když byl malý, do staré kůlny daleko od města. Tam se jistě skrývá.
Konečně zaplatí za vše, co udělal všem těm klisnám, včetně Kessy, které unesl. A Kessy se o to postará OSOBNĚ, a moc ráda.
Konečně k místu doběhla. Pomalu vyklouzla dovnitř a vytáhla zbraň. Nikdo tam však nebyl. Alicornce to připadalo zvláštní... Je to přece past! Hned se otočila a spatřila modrého jednorožce se zelenou hřívou.
„Kessey...”
„Zloději, Vrahu!”
„Klid Kess! Nechci problémy!” zděsil se jednorožec, když zahlédl zlost v Kessyiných očích.
„Tak... Ty... Nechceš... Problémy?!” halekala detektivka. „Po tom co jsi jim... Co si MĚ udělal?! Pamatuješ, Gouste?”
Jednorožec zavrtěl hlavou. „Netuším o čem mluvíš, Ke-”
„Ty to víš Aš moc dobře!” zakřičela klisna a vzala do magie pouta. „Pojť blíže!” přikázala mu aniž by se jen o milimetr hnula z místa.
Poník jí poslechl a přistoupil blíž.
Kessy mu konečně nasadila pouta a otočila se, že ho dovede na stanici, když jí něco z výšky těžce dopadlo na hlavu a ona se zřítila k zemi.
„Ach Kessy....” hlesl Goust a odvlekl Kessy do kůlny.Viděla jsem u Moon_cz4 příběhy k obrázkům, tak jsem to taky zkusila. Snad nevadí, Moon U^ェ^U