Capitolul 1

16 4 0
                                    

Cu o lovitură de cuțit, sângele ei zboară prin toată camera. Trupul ei firav se zdrobește de podeaua de beton. Nu credeam că se va întâmpla asta. Ea nu mai era si mă trezesc singur cu trupul ei in brațele. M-a cuprins o ura de nedescris față de persoana ei, dar si față de mine. Sirenele de poliție se aud din ce in ce mai tare. Cu lacrimi in ochi, sar pe geam, aterizând intr o camionetă care transporta gunoi, ironic că așa mă simțeam.

În urmă cu 6 luni

Facultatea... Cea mai grea, dar si cea mai frumoasa perioadă din viață. Eu nu o consider așa. Pentru mine a fost facultatea plina de controverse. Profesorii cereau mai mult decât puteam duce. Colegii cereau ajutor, dar cand aveau nevoie de ceva, te lăsau balta. M am obisnuit cu această situație. Nu am fost nici printre cei mai buni, nici printre cei mai slabi. Vorba aia: nici prea prea, nici foarte foarte.

Eram student în an terminal la drept. Tocmai ce mi am terminat lucrarea de licența in stabilirea profilului psihologic al infractorului cu mult înainte față de termen. Profesorul se uită peste lucrarea mea si hotărăște să complice 'un pic' lucrurile. M a pus în legătură cu poliția pentru a stabili profilul psihologic al criminalului ce a ucis o pe colega mea, Sona.

Fix cu o zi înainte sa moară, Sona m a rugat să o asist la petrecerea din următoarea zi.  Știam ca la petrecerea asta vor fi toți dealerii din oraș, așa că am refuzat o. Regret si in ziua de azi că nu am putut sa fiu alături de ea.

Se pare că poliția nu știa mai nimic despre crima in sine, decât că săraca Sona a fost ucisă cu un cuțit de bucătărie, care culmea, avea doar amprentele ei. Nu putea fi vorba de o sinucidere aici. Sona iubea viața, era una dintre cele mai optimiste persoane și nu avea motiv să își ia viața. Rezultatele autopsiei au demonstrat acest lucru. Avea mai multe tăieturi pe corp precum și vânătăi la nivelul feței, semn că a avut loc o altercație. Despre criminal, se știa doar din raportul autopsiei că era dreptaci. Însă eu cred că acest criminal era femeie, datorită parfumului imprimat in pielea Sonei, altul pe care ea l a folosit in acea seară.

M-am hotărât să descopăr singur cine e criminalul, dat fiind incompetența organelor de poliție de a-și face treaba.

EvenfallUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum