2. ғᴇᴊᴇᴢᴇᴛ

148 9 0
                                    


– Hahó...van valaki itt? – kérdeztem hangosan, miközben szívverésem ezerszer gyorsabban kezdett dobogni. Apró neszek hangját hallom, felgyorsult légzésem és hangosan dobogó szívem mellett. Hirtelen becsapódik valamelyik ajtó, mire kezem szívemhez kapom. – Haló? Van...van valaki itt? Andrew? Brian? Connor? Alessia? Teddy? Jaj kérlek ne szórakozzatok velem srácok!

Még mindig a nappaliban állva forgolodom, miközben az apró neszeket már egyre közelebb hallom.

– Kérlek srácok ne szórakozzatok velem! – kiálltottam el magam, majd a lakosztályra tettem után nagy csend telepedett. Hirtelen azt hittem, hogy végre vége, mikor is egy nagy csattanás történt a konyhában. Odakapva fejem nem láttam ott senkit, majd minden bátorságomat összeszedve, mentem a konyha részhez, de ott csak egy törött tányért és egy fazékot láttam a földön. Kicsit arrébb menve beleütköztem egy kihúzott fiókba. Amennyit láttam belőle, rendesen szét lett szedve...

Mi a szar van itt? Ez remélem, hogy csak egy rossz álom és igazából a kanapén elaludtam, miközben néztem a Harry Pottert! Csak legyen egy rossz álom kérlek!

A terasz felől kopogást hallottam...háttal álltam az üvegajtónak és féltem megfordulni. Nyeltem egy nagyot, majd lassan elkezdtem megfordulni... A szívem a torkomban dobogott, miközben testemet a kopogás irányába fordítottam. Egy...egy lány alak volt ott...az arcát nem láttam a sötét miatt, de azt pontosan jól láttam, hogy egy rohadt nagy kés van nála. Éreztem ahogy tekintete az enyémbe fúródik, pedig én nem is láttam belőle semmit, csak az alakját...ami hát, hogy is mondjam elég jó. Jézusom Mendes te nem vagy normális! Ennél a csajnál egy rohadt nagy kés van és nemhiszem, hogy azért, mert segítene felvágni valami kaját... Egy lépéssel közelebb léptem hozzá, mire Ő felkapta a fejét, a hold megvilágította egy kicsit az arcát, vagyis inkább a szemét és a homlokát. Barna haja van ha jól láttam, mivel hamar legugolt...a szeme az kék volt, tengerkék azt még egy kilométerre is látnám. Elbambultan bámultam oda, ahol még a lány alakja volt. Hirtelen valaki megfogta a vállam és...

– Kölyök! Héj nyugi Andrew vagyok! – maga felé fordított, majd felkapcsolódott a lámpa. – Mi történt itt kölyök?

– Én izé...hol van Ő? – kérdeztem.

– Kicsoda? Miről beszélsz kölyök? – nézett furcsán rám Andrew, majd a szobába belépett Brian és Connor.

– Mi a szar történt itt tesó? – kérdezte Brian tőlem.

– A lámpák, apró neszek...az a lány...a csattanás...

– Ez meg mi a fászról beszél? – kérdezte Connor.

– Miután elment a szobapincér, hirtelen lekapcsolodott az összes villany...aztán neszeket hallottam, majd a konyhában a csattanás, aztán...aztán a teraszon...a teraszon az a lány és...és kés volt nála, rohadt nagy kés, de tényleg és ott állt a teraszon, aztán megvilágította a hold, a szemét és gyönyörű szép szeme volt és...szerintem megakart ölni...

– Mendes feküdj le aludni...mert baromságokat hadobálsz itt össze-vissza! – nézett rám szigorúan Andrew.

– Nem, tényleg nem! Ott lehet még a teraszon...megakar ölni vagy...vagy nemtudom. De kés volt nála esküszöm, higyjetek nekem kérlek! – mondom kétségbe esetten.

– Andy menjünk nézükk meg, hogy ez a bolond eltudjon csucsulni és kitudja pihenni magát! – forgatta meg a szemét Brian.

– Elösször is Andrew még mindig! Másodszor rendben, de utánna mész és alszol kölyök, holnap nagyon fontos napunk lesz! Nem szúrhatod el, nem szúrhatjuk el! – mondta, majd sóhajtott egyet és kiment Briannel a teraszra. Én ledőltem a kanapéra és próbáltam feldolgozni mi volt ez az egész, de... legfőképp arra a lányra tudok csak gondolni...mit akart tenni? Vagy miért akarta? Hogy jött fel oda?

Hujujuj guys, hát sajnálom ez nem a leghosszabb rész lett, de ígérem a többi sokkal hosszabb lesznek! Remélem tetszik jövőhét pénteken újabb rész!

Szép estét mindenkinek!❤️

2019.06.28.
19:30

Ms.MaffiaOnde histórias criam vida. Descubra agora