YENİ HAYAT

14 6 7
                                    

İşte yeni evimizin önündeydik.Aslında şuan Defne de bende o kadar farklı duygular yaşıyoruz ki Çünkü bu zamana kadar ikimizde ailelerimizin yanından ayrılıp kendi başımıza yaşamadık.Hep ailelerimiz vardı yanımızda.Ama şimdi farklı bir şehir de yaşayacağız tek başımıza.O an defne ile birbirimize bakıp eve doğru koşmaya başladık.Defne nin elinden anahtarı alıp kapıyı açtım.Kapı açılır açılmaz burnuma gelen çamaşır suyu ile Demet sultan ve Sevgi sultana-Defne nin annesi-teşekkürlerimi ilettim.Defne hemen kendini koltuklara attı.Bende odalara doğru yürümeye başladım.Zaten ev döşenmişti.Annemgil bize hiçbir şey bırakmamıştı.İlk kendi odama gittim.Burayı düzenlemek için o kadar uğraşmıştım ki Eee sonuçta en çok vakit geçireceğim yer.Annem ne kadar ısrar etse de onu hiçbir şeye karıştırmamıştım. Odama genellikle beyaz ve mavi renkler hakimdi. Açık renkler hayatım boyunca bana ferahlığı ve şansı getirdiğine inanırım o yüzden odamda da bu renkleri kullanmıştım.Hızlıca beyaz dolabımın önüne valizimi koyup Defne nin odasına doğru ilerledim.Genellikle odasında mor renk olan arkadaşım mor aşkını yine belli etmişti.Onun da odasından ayrılıp yeni rotamız mutfağa doğru yol aldım.Mutfakta Defne ile ikimiz beyaz ve mor renk olmasını etmiştik.Beyaz benim fikrim Mor ise Defne nin tercihiydi.Mutfaktan ayrıldıktan sonra salona yani pinekleyen Defne nin yanına gitmiştim.Salon ise tüme evi yansıtıyordu. Mavi beyaz ve mor renklerden oluşan salonumuzda girer girmez ilk dikkat ettiğim şey çerçeveler olmuştu.Aslan babam yine kızını kırmamıştı.Defne ile ailelerimiz ile olan resimlerimiz yer almıştı.
Defne:"Knk evi turlamayı bitirdiysen biricik dostun için mutfağa girip bizim sultanların yaptığı yemekleri getirsen"
"Peki defne hanım o zaman marş marş mutfağa siz de masayı kurun"
"Peki mavişim"
Deli kız ya mavi gözlerim yüzünden hep mavişmim diye hitap eder bana.O ara mutfağa gelen telefon sesiyle Defne yi mutfakta bırakıp telefonumun yanına gittim.Arayan Demet sultan dı.
"Alo annem"
"Güzel kızım vardınız mı eve"
"Vardık annem evdeyiz şu anda Defneyle yemek yiyeceğiz"
"Tamam güzel kızım yatmadan kapıyı kitlemeyi unutmayın.Kapıyı herkeze açmayın.Bir sorununuz olursa Yaman amcana söyleyin tamam mı kızım Hadi Defne yede selam söyle iyi geceler"
"Tamam annem iyi geceler"Diyip telefonu kapattım.Yaman amca bizim üst kat komşumuz du .Kendi başına yaşayıp giden tonton amcamızdı.Annem gil eve bakmaya gelirken tanışmışdı.O sıra Defne nin bağırmasıyla mutfağa girdim ve mükellef bir sofra gördüm.
"Mavişim sofra nasıl olmuş"
"Müthiş olmuş bebeğim de hani yemek tabağı çatalımı yiycez"
"Ee mavişim benden bu kadar yemekler senden"diyip hemen içeriye kaçtı pis fırsatçı.
Sunum yapmada mütiş olan Defne yemek diyince bir o kadar da berbattı.
Bende hemen annemgilin önceden hazırladığı yemekleri mikrodalgaya koyup beklemeye başladım.Gerçekten mikrodalga asrın buluşu!!Düşüncelerime tık sesiyle ara verip yemekleri çıkarıp tabaklara koydum ve Defne yi çağırdım.İkimizde sofraya oturduk.O ara Defne:
"Mavişim valla annemgilin ellerine sağlık en çok özliyeceğim şeylerinden biri de bu yemekler"
"Aşk olsun Defne birincisi seni Sevgi teyzeme söyliyeceğim sadece yemeklerini mi özliyeceksin ikincisi ise benim yemeklerim kötü mü aßk olsun kalbim kırıldı"
"Öyle olur mu aşk olsun mavişim bide eğer benim sultana söylersen valla beni terlik manyağı yapar biricik arkadaşın diğer tarafa gider vallahi"
"Allah Defnee"
"Hem sen onu bunu bırak kızım yarın üniversiteye başlıyoruzz.Çok heyecanlıyım bide var ya hayatımızın aşkını buluyormuşuz oh be zaten özel üniversite zenginler gelsinler bana"Evet yanlış duymadınız özel üniversitedeyiz.Ben tam burslu bir şekilde giderken Defne ise %75 burslu başlayacak.
"Dünyadan Hayal'e kızım burdamısın yarın diyorum ne giysem hu hu"
"Ufff Defne ne giycen giy pantolon bir tişort oh mis"
"Kızım sen deli misin ilk imajın önemli olduğunu bilmezmisin sen ben sana kıyafet hazırlıyorum yarında erken kalkıp hem saçını hem makyajını yapıyoruz"
"Offf Defne offff"
"Arkadaşa oflanmaz hadi bakıyım"
"Tamam o zaman hadi masayı toplayalım"
"Sen odana git mavişim ben hallederim çok yorulduk bugün hadi git yat hemen yarün yorucu bir gün olacak"
"Saol Defne iyiki varsın"
"Sende mavişim hadi iyi geceler"
"İyi geceler"Mutfaktan çıktıktan sonra odama gidip hemen bavulumu yerleştirmeye başladım.Ne kadar çok giysim varmış benim.Yerleştir yerleştir bitmedi bir türlü bundan sonra daha az alışveriş yapmayı aklıma not ettim.Ama eminim en kısa zamanda yine unutacağim.En sonunda eşyalarımı yerleştirdim.Saat 10 olmuştu.Hemen yatağima yattım.Yarının güzel bir gün olması için dua ettim.
Sabah alarmın sesiyle uyandım.Saat 8 di.Hemen kalkıp duşa girdim ve elimden geldiğince kısa zamanda duştan çıkıp Defne nin odasına girdim.Bizimki erkenden kalkıp üstünü giyip makyajını yapıyordu.Üstunde beyaz sade bir tişort altınada mavi bir etek giymiş.Ayakkabı olarak da beyaz sandeletlerini giyerek gerçekten çok güzel olmuştu.
"Ooo günaydın hanfendi hemen elbiseni giy bende o arada kendi makyajımı yapıyım hadi hadii"
Hemen Defnenin yatağının üzerindeki elbiseyi alarak banyoya girdim.Elbise mavi renkti.omuz kısmı açık olan elbise diz kapağımın biraz üstüne gelen elbiseyi giyip aynaya baktım.Kendimi güzel buldum.Aslında normal hayattada çok güzel değildim ama çirkin de değildim işte.Siyah düz saçlarım beyaz bir tenim ve mavi gözlerim vardı.1.68 boyundaydım.52 kiloydum.Bana göre idare ederdim ama Defneye göre manken olacak kızdım her zamanki Defne işte
"Kız hayal düştü mü kız hadi acele ettt"
"Geldim geldim"diyerek banyodan çıktım
"Nasıl olmuşum"
"Yakıyorsun bebeğim ha giyin şöyle millet kız görsün gel hemen saçlarını da halledelim"Hemen Defne nin sandalyesine oturdum Defne de arkama geçip 15 dk içinde dağınık bir topuz yaptı.
"Hadi mavişim şu beyaz sandeletlerini giy de çıkalım."Hemen sandaletleri giyip kapıya doğru yürüdüm.Defne de hemen gelip çıktık dışarıya.
"Valla mavişim hiç otobüse binemem taksiyle gidelim"
"Tmm canım durağa inelim zaten 3dk da ordayız"
"Hadi o zaman"Hemen Defne ile taksi durağına inip taksiye bindik.Bu sırada da ikimizde heyecandan olsa gerek kahvaltıyı unuttuğumuz için baya güldük neyse okulda yeriz artık.
Taksiyle 20 dk süren yolculuğumuz ile sonunda Hedef ünuversitesindeyiz
"Defne kızım ben çok heyecanlandım"
"Vayyy mavişim sen heyecanlandın mı yaa ben seni dünyaya denek amaçlı gönderilen bir robot zannediyordum.Senin demi duyguların varmış."
"Defneee sinir etme beni dün yorgunluktan öyleydi"
"Kızım bak öyle dedinde bende heyecanlandım hadi bakalım içeriye girip kantini bulup kahvaltımızı yapalım"
"Defne aklın fikrin yemekte"
"Kızım öyle deme ben heyecanlanınca mideme vuruyor sen bilmezmisin"
"Tamam Defne hadi girelim içeriye"Içeriye girdiğimiz zaman okulun büyüklüğü ve güzelliği karşısında gerçekten mest oldum.Hayatımda ilk defa özel bir okula gitmenin heyecanlığıyla Hukuk Fakültesi yazan yere doğru yürüdük.Girer girmez kantini görmemiz üzerine hemen oraya doğru ilerledik.Ben bize boş bir masa bulup otururken Defne ise bize bir şeyler almaya gitti.Zaten daha 15 dk mız vardı.Defne gelince hemen tostlarımızı yemeye başladık. YAŞASIN TOST!!O ara masamızdaki sandalyelerden biri çekildi.
"Merhaba heralde okulda yenisiniz.Ben Ayşin"
"Böyle dediğine göre sen baya eskisin".dedi benim dobra arkadaşım.
"Yani öyle sayılırım 2.sınıfım eee adlarınızı söylemediniz."
"Ben Hayal bu da arkadaşım Defne"
"Memnun oldum"Biz Ayşinle okul hakkında muhabbet ederken gerçekten iyi bir kız olduğunu düşündüm.Galiba Defne de öyle düşünmüş olacak ki başladı konuşmaya.Biz böyle lak lak ederken içeriye 3 tane erkek 2 tane de kız girdi.Ama boylarına bakılırsa bizden iki üç yaş büyüktüler.Defne:
"Kızım baksana yürüyen taşlar mübarek"Hemen lafa girdim.
"Erkekler iyi de kızlar için aynısını diyemeyeceğim makyajla banyo yapmışlar"
"Kızlar valla onlara hiç bulaşmayın"
"Niye insan mı yiyolar"Dedi benim zeka yoksunu arkadaşım.
"Tabiki hayır ama şu başta yürüyen var ya Demir Korkmaz okulun başı gibi bir şey.Çok tehlikelidir.3.sınıf. herkes korkar.Sağındaki Semih Korkmaz. Kardeşler Demir ne kadar sert ve tehlikeli ise Semih de o kadar iyidir."Bunları söylerken onun hayran hayran bakışları gözümden kaçmadı değil.Heralde Defne de benim gibi düşünmüş olacakki:
"Kızım hayırdır hava da aşk kokusu aldım."
"Yok be kızım bakarmı o bana hiç neyse Semih sizinle yaşıt aynı amfiye gideceksiniz.Demirin solundaki ise Burak Çakır.Demirin en yakın arkadaşı yedikleri içtikleri ayrı gitmez .Oda 3.sınıf.Ve son olarak kızlar tanıştırıyım okulun bir numara sürtükleri:Alara pisliğin tekidir.Demir için her şeyi yapar.Diğer sürtüğümüz ise Damla. Burağım peşinden ayrılmaz.Iyiki erkekler zeki yüz vermezler ama bunlar kendi kendine gelin güvey olurlar."Vayy bee
"İyi hoş kızım da sen bunları nerden biliyon?"
"Kızım tüm okul bilir bunları O yüzden dedim ya kimse bunlara yaklaşmaya cesaret dahi edemezler" O ara aklıma dersin gelmesiyle hemen yerimden kalktım.
"Hadi Defne hadi dersin başlamasına 2 dk var"
"Tamam mavişim.Ayşincim sanada verdiğin dedikodular için saol"
"Ne demek kızım her zaman hadi görüşürüz diğer teneffüs beklerim"Defne ile ikimiz de Ayşin e görüsürüz dedik.Kantinden çıkarken gözüm ister istemez o gruba takıldı.Demir ile göz göze geldik.Hemen gözlerimi çekerek Defne nin beni yönlendirmesine izin verdim.Kantinden çıktıktan sonra Amfiye doğru yürümeye başladık.
"Kızım okulu görüyosun demi valla olay olay olay"dedi benim olay sever arkadaşım.
"Aman Defne benim felsefem bana dokunmayan yılan bin yaşasın ne yapıyorsa yapsınlar"
"Ufff Hayal azcık merakk"
"Sen ikimizin yerine de merak ediyorsun bana ne gerek var canım"Biz böyle konuşurken çoktan amfiye varmıştık.Orta sıralardaan birine oturduk.Zaten bizden hemen sonrada hoca gelip derse başladı.
Zaman böyle geçerken 2 tane blok dersimizi bitirmiştik.Bu arada Demirin kardeşi Semih'igörmüştüm.Iyi çocuğa benziyordu.Ayşin in sevdiği ladar var.Hem zaten duyduğuma göre 1 yıl geç başlamışlar.Ayşinle yaşı da uyumlu.Ben bunları yaparım valla.
"Hu hu bak yine koptu bağlantı Hayal kızımmm"
"Efendim Defne"
"Diyorim ki Ayşin in yanına mı gitsek"
"Bana uyar"Bunu söyledikten sonra hemen Defne ile sınıftan çıktık.
"Defne bak ne diyorum acaba Ayşinle Semih uakışır demi"
"Mavişim valla tüm ders boyunca bunu düşündüm.Çok güzel olurlar be"
"Neyse önce Ayşinin güvenini yerine getirelim.Taş gibi kız maşallah ne eksiği var onun yanındaki boya küplerinden?Hem Ayşininki doğal güzellik bin basar onlara be"
"Hem Ayşinin maddi durumu da iyimiş"
"Yuh be kızım nerden biliyon maddi durumların iyi olup olmadığını ne ara sordun?"
"Kızım sen o ara transa geçmiştin duymadın beni tabi Neyse bak Ayşin orda el sallıyor bize"
"Gördüm gördum hadi bakalı"diyerek Ayşinin yanına gittik.Gerćekten Ayşin çok güzel kızdi.Kızıl saçları, yeşil gözleri mankenlere taş çıkarır vallahi
Hemen gidip yanına oturduk.Ayşin:
"Kızım nerdesiniz gözüm yollarda kaldı."
"Anca geldik bebeğim hem seninki bizim sınıfta"Dedi deli Defne
"Ne kızım benimki daha aramızda hiç bir şey yok"Onlar öyle kavga ederken benim gözüm Demir ve tayfasına kaydı.Yanındaki alara ne kadar ona bir şeyler söylemek istesede o onu pek takmıyor gibiydi.Gerçekten yakışıklı çocuktu.Kumral saçları kahverengi gözleriyle biz burdayız diyen kaslarıyla gerçekten yakışıklıydı.Ben tam ona bakmaya dalmışken o da yüzünü çevirip bana bakmasın mı?
Ayyy valla rezillik hemen önüme döndüm.Tabi kıpkırmızı bir suratla
"Hayalll hayırdır domatese dönmüşün"
"Yok bir şey canım sadece fazla sıcak"O ara Defne ben bu bahaneleri yemem gibi bana bakıyordu ama neyse evde canımı çıkaracak valla.Hemen konuyu değiştir Hayal
"Eee kızlar ben su alıcam bir şeyler ister misiniz?"
"Yok canım saol"dedi her ikiside.Bende sandalyemden kalkıp yürümeye başladım.Kantinci abladan bir su birde kahve aldım.Olmassa olmaz.Tam giderken önümdeki duvara çarptım.Ayyy pardon insanmış.Hemde Demirrr
Evet yanlış duymadınız.DEMIR KORKMAZ.Bir bana birde üstüne kahve dökülen tişorte bakıp beni öldürecek gibiydi.
Ahhh be ben daha çok gencim ama






Hayalim Olur Musun??Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin