15 Rodział

92 7 4
                                    

Jesteśmy w Miami i chlopcy właśnie nagrywają Pisoenke z Daddy i Natti.
Dzis dzien w którym nagrywają teledysk, wiec musieliśmy wstać dzis wcześniej i udać sie na Plan. Wszyscy byli wyspani oprócz Ericka, który co chwile Mamrotał coś pod nosem, ale gdy tylko daliśmy mu Energetyka, wstał na nogi.
Nie musieliśmy długo czekać na wszystkich wiec wsiedlismy do Czarnego, dość sportowego Vana.
Chłopcy w swoich strojach wyglądali Bosko, lecz Reszta wyglądała również nieziemsko. Ja z Caroline miałyśmy grac glownę role jako dziewczyny które zgubiły swoją miłość czy cos takiego, nie zrozumiałam bo Kierownik teledysku mówił po Angielsku, a z moj Angielski nie jest za dobry.
Tak minął czas nagrań , po których udaliśmy sie do Hotelu, było juz Późno wiec poszliśmy spać.
-Chyba sie nie obrazisz się jak cię obejme? - Powiedział Cicho gdy juz prawie spaliśmy.
Nic nie odpowiedziałam.
-Ari przecież wiem że nie śpisz...
Zaśmiałam sie lekko a on objął mnie i tak zasnelismy .
Była około 3:00 gdy Richard obudził mnie pocałunkiem.

-Rich, jest 3:00 .... - powiedziałam znużona

-Tak wiem,  ale ubierz się prosze - powiedzial

-Że co ? - spytałam, po czym Richard mi nie odpowiedziałam, a tylko wstał z Łóżka i ubrał sie.
Uczyniłam to samo, i udalam sie do niego.
On zlapał mnie za ręke i Zaprowadził na Taras.
Staliśmy tak chwilę nie odzywając sie do siebie.
Nasza ciszę przerwał Rich, złapał mnie za ręke i powiedział.
-Patrz tam - po czym wskazal na Nasz Van.
Odwróciłam sie i czekałam, az cos sie stanie, zniecierpliwiona przewracałam oczami. Gdy tylko chciałam spytac sie  Richarda, na Vanie ukazał sie wielki ledowy Napis "Kocham Cię"
Zrobiłam wielkie oczy i spojrzałam sie na Richa, lecz ten kazał poczekać i patrzeć sie nadal na Vana. Tak więc Patrzałam, az moim oczą ujawil sie napis "Czy wyjdziesz za mnie?" Moje oczy napelnily sie łzami , a Richard klęnał na jedno Kolano, i zapytał ponownie ;
-Wyjdziesz za mnie?
Moje wszystkie uczucia zamieniły sie w Jedno "Radość" Szybko odpowiedziałam Tak, i wbiłam sie w jego usta. Gdy tylko zapalono światła, bylo widać Tam reszte Chłopców , Caroline, Ale również Daddy'ego i Natti, ktorzy glsono nam klaskali.
Po tym wszystkim poszliśmy znowu spac bo juz o 8:00 , mieliśmy przygotowana Imprezę.
I tak zakończył sie ten tydzień.
∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆

Rodział troche krotki ale konkretny , to jeszcze nie koniec książki , wkrótce więcej części. Mam nadzieję ze sie podoba 🧐 Jak myślicie co wydarzy sie dalej ?🤔🤔

Estamos enamorados de ti | ❤💔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz