O KADIN- BÖLÜM 2🍁

7 0 0
                                    

🌙O KADIN
Bombardıman başladı .
Ortalık toza bulanmadan kalemtraşımı bulmalıyım .Üç tane kesilmemiş kesme şekerim kaldı, iyi muhafaza etmeliyim onları .Bu yaşam harbinin içinde, bu mecburi nefes alıp vermelerin arasında, tutunabileceğim ne kaldı ki başka .Size bu notları hasretin cephesinden yazıyorum .Demli bir sigara yaktım şu an .
-Yoldaş ateş etmeyi keser misin ? Düşünmekte zorlanıyorum .Hep merak etmişimdir insanlar savaşmak için bu kadar gayret sarfederken aşık olmak için neden bu kadar mecalsizler .Yoldaş ateş etmeyi kes ve beni dinle .Şu an kafamın içindeki savaşı görseniz hepiniz elinizdeki silahları yavaşça yere bırakır kafamın önünde saygıyla eğilirsiniz .Yoldaş dinle beni, ölümüne yakın bir zamanda çocukluğunu anımsıyor insan .Çocukluğunu yahut çocuksuzluğunu .Ben hiç yaşamadım onu yoldaş .Çocuk olmayı da başaramadım .Biliyor musun yoldaş çarpışan arabalara bile 17 yaşımda bindim ben .Zaten 17 yaşına kadar her şeye çarpmıştım .Portakal ağaçlarının altında öpüşmek umuduyla yaşayan sevgililerin hatırına hiç mi düşünmüyorsunuz şu insanlığın halini .Dur biraz yoldaş bu O Kadın değil mi meydanda yürüyen ?Evet evet O Kadın .Ateşi kesin, ateşi kesin ! Yoldaş bi çay söyle bana, bu O Kadın .Görüyor musun dünyayı Güneşten devralmaya gidiyor .Ah bu O Kadın .Yoldaş sen aklımı topla yerlerden ve bana onu algılayabilmem için bir kaç milyon akıl daha getir lütfen .O Kadın'ı her gördüğümde vücudumun içinde yüzyıllardır uyumuş olan milyonlarca volkanın el ele verip muhteşem bir gürültüyle patladığını hissediyorum .Sanki şu göğsümde yıllardır boş yere atıp duran şey, O Kadın'ı görünce benim adım kalp diye haykırıyor bütün dünyaya .Söyle savaşı bitirsinler yoldaş O Kadın burada, bütün barış çığlıklarının tam ortasında .
O Kadın geldi yoldaş söyle insanlara öldürmek kavramının bütün çamurundan temizlesinler ellerini .O Kadın ve elleri burada, yüreğimin kanlı coğrafyasında . Çayım da soğumuş yoldaş ben O Kadın'a yanarken .Haber sal dünyanın geçmiş ve gelecek bütün kuşaklarına O Kadın geldi, henüz burdayken .Ah O Kadın geldi ve bana ruhumu alıp getirdi .
🌺O Kadın- bölüm 2🌺

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 28, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

O KADIN!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin