IMPORTANT NEWS ABOUT THE BOOK

42 1 0
                                    

[ENGLISH]

For reasons of restrictions and warnings by Wattpad, I can not show you any more sexual acts (maybe to the misfortune of some xD) as well as intimate parts. Otherwise, the social media will be convinced to either block me the parts in which I posted the pictures or to completely withdraw my book. And NEVER, THEY WILL REMOVE IT FROM ME. So, it means that a spring cleaning is going on right now in the book. I will reorganize it so that it can be in the rules. I'm going to do my best to make sure that it does not shake up everything, and so you can continue to have fun and fangirl. Without depravation or "pornography". 😏 Because Yaoi, it's not just that. We will show the right path to follow.

Thank you for your understanding.

Adventure is up there.

[FRANÇAIS]

Pour causes de restrictions et d'avertissements de par Wattpad, je ne peux plus montrer d'actes sexuels (peut-être au malheur de certains xD) ainsi que des parties intimes. Sinon, le site se verra convaint de soit me bloquer les parties dans lequels j'ai posté les photos soit de totalement me retirer mon livre. Et ça, JAMAIS ON ME L'ENLEVERA. Donc, cela veut dire qu'un nettoyage de printemps est en cours actuellement dans le livre. Je vais le reorganiser pour qu'il puisse être dans les règles. Je vais faire tout mon possible pour que ça chamboule pas trop tout, et ainsi que vous puissiez continuer à prendre du plaisir et à fangirl. Sans dépravation ni "pornographie". Parce que le Yaoi, ce n'est pas juste ça. Nous montrerons le bon chemin à suivre. Voila.

Merci de votre comprehension et à plus, pour d'autres aventures.

L'aventure, c'est extra.

YAOI BOOK 2 !!!Où les histoires vivent. Découvrez maintenant