~2~

23 5 3
                                    

"Tek tabanca!"

Yurdun kapısı acıldı ve içeri girdik

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yurdun kapısı acıldı ve içeri girdik. Büyük bir yerdi. Önümüzde okullarda olduğu gibi merdivenler sağımızda 2 oda solumuzda müdürün odası falan vardı. Beni o odalardan birine götürüp beklememi istediler. oda uzundu ve duvarlarda koltuklar vardı. Anlaşılan bekleme odasıydı. Bir koltukta oturup beklemeye başladım. Yaklaşık iki saat bekledikten sonra cem komiser girdi odaya direkt

"Neredesiniz iki saattir?"dedim.

"İki saat? 22 dakika oliyor."

"Neredesiniz 22 dakikadır?"tabii ki içimden ağız eğerek taklitini yaptım.

"Ceren müdürle konuştuk kayıtın yapıldı. Artık buradasın. Tabii ki arkadaşların da olacak gideceğin bölümde ve oda da ki arkadaşların çok iyi ve çalışkanlar. Eyer istersen annenlede görüşe..."

"Hayır! yaani...hayır. Ben onunla bir süre konuşmak istemiyorum sanırım." bana çok iyiliği dokunmuştu zaten düştüğü durum birnevi benim suçumdu. Ama yine de son yaptığı şey çok kötüydü. O yüzden bir süre uzak kalsam sorun olmazdı.

***

İlk başta karşımda gördüğümün doğruluğunu kanıtlamak için gözlerimi kırpıştırdım. Cem ağbey gitmişti ve benide oda ma çıkartmışlardı tabii önce her yeri gezdirip,banyo yaptırıp ve yemek yedirip. Kapıyı açınca odada 4 yatak vardı ikisi sağda ikisi solda tam karşıda büyük iki tarflı cam iki yanyana yataklarin arasinda masalar ve hemen kapının sağında bir dolap solunda bir dolap odada iki kız vardı. Biri kızılımsı kıvırcık diyeri kısa kahküllü siyahdı. Kıvırcık olan tırnağıyla uğraşiyordu. Kahküllüsüde yatakta ayaklarını dik bir şekilde kaldırmış olarak-yani 90 derece bir vaziyette-uzaniyordu. Beni gördüklerinde kıvırcık gözünü açıp ağzını bir karış olacak şekilde sırıtarak açtı.

"Ceren senmisin?"

"Evet merhaba!"

"Bu kadar güzel olacağını bilemiyordum."

Evet aslında uzun siyah saçım ve açık tenim birde sivilcesiz suratımla güzel bir kızdım orası doğru. Ama oda güzeldi. En iyisi tanışalım.

"Adın ne?"

"Ben belkız. Bu da ğacceeğ"

"Ha?"

Açı kız kafasının altında ki yastıkı belkıza fırlatıp

"Saçmalama lan!"dedi.

"Merhaba ceren ben hatice."

"Memnun oldum. Siz beni nereden taniyorsunuz peki?"

PISIRIK... (YARALI KUŞ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin