1 - GİRİŞ

72 11 7
                                    

-ALYA-

Kalbim yerinden çıkacakmış gibi atıyordu . Nedenini bilmediğim , anlamlandıramadığım , çözemediğim bir şeyler oluyordu içimde . Kötü bir his , kötü bir zamanla mıydı sadece?

Bir anda kapının çalınması ile irkildim . Hızlıca vuruyordu kapıya her kimse . Biri açar diye düşünmüştüm fakat kimsenin kapıya yönelmeye niyeti yoktu . Yerimden kalkarak kapıyı söylenene söylenene açmaya koyuldum .

- Kim o ?
" Klasik kapı şeysi işte. "

- Aç kız kapıyı .
Gelen ses abimindi . Yine bir şeylere sinirlenmiş gibi geliyordu sesi . Onu daha fazla kızdırmadan kapının sürgüsünü çekerek açtım .
Ayakkabılarını hızlıca çıkararak ayaklarına askılığın yanındaki dolaptan bir çift terlik çıkartarak önüne serdim .

Terliğe aldırış etmeden içeri girdi .

Yengem hiç umursamıyordu . Hatta abimin geldiğinin farkında bile değildi diyebilirim . Her zamanki izlediği evlilik programına elinde meyve ve bıçakla dalmıştı .
Abimin öksürüğü ile onun geldiğinin yeni farkında olan yengem tam ayağa kalkacak iken eliyle oturmasını işaret etti abim .

İkisi de sessizce televizyonu izliyorlardı . Ben ise ayakta kalakalmıştım . Bir anda abim gözlerini bana çevirerek :

- Sen niye ayaktasın kız ?

- Ha şey ... abim öyle bende odama gidicektim de .

- Gel otur şuraya . Yüzünü gören cennetlik .

İtiraz edemeden kanepenin bir köşesinde oturur buldum kendimi . Yengem ne anlıyordu şu evlilik programlarından bir türlü anlayamıyordum . Tam kumandayı gözüm arıyorken yengem :

- Noldu Rıza sen erken gelmezdin eve bu saatte ?

- Sana hesap mı vericem öyle gerekti . Canım istedi geldim bir sorun mu var ?

Yengemin boynu iki büklüm oldu . Onun benim ya da diğerlerinin yanında böyle davranması belliydi ki hoşuna gitmiyordu .
Elindeki meyve tabağını daha bitirmeden yerinden kalkarak mutfağa gitti . Sanırım akşam yemeği hala hazır değildi . Eğer hazırlanmazsa abimin yine gırgır yapacağına emindim , emindik .

Tam mutfağa doğru gidecekken kapının çalınması ile yönümü değiştirdim . Gelen annem olmalıydı büyük ihtimalle . Pazara gitmişti ve dönmesi biraz zaman almıştı .
Kapıyı açtım ve içeri girdi .

- Aaayy ay belim belim .

Pazar arabasından poşetleri çıkararak tek tek mutfağa taşıdım . O sırada yengem :

- Git saçını topla . Sosyetik gibi geziyon açık saçınla evde . Şimdi kıl filan düşecek hadiii .

" Ha yine uyuz olacağı tuttu bana " dedim fısıldayarak .
Dediğinde haklı olabilir ama .
Saçımı dağınık bir topuz yaparak geri mutfağa girdim . Annem yorgun gözüküyordu . Koltuğa oturmuş dinlenmek istiyordu .

Yengem ile beraber yemeği birkaç saat içeresinde hazırlamıştık . Güzel bir mercimek çorbası yanında da patates tavası yapmıştık . Sofrayı kurarak en son da elleri mı yıkayarak oturdum sofraya .
Patates tavasının biraz tuzlu olduğunu annem yüzünü ekşiterek hangimiz yaptığını öğrenmek istiyormuşçasına ikimize baktı .
Bende gözümle yengemi işaret ederek ufak bir tebessüm oluştu yüzünde .
Nazlı - abimin kızı - daha 6 yaşındaydı . Abim ailede ikimize çok değer verirdi belli etmese de . Nazlı sofradan kalkarak :

- Ellerinize sağlık hala .

- Afiyet olsun canım .
Bir öpücük atarak gülümsedim .
...

Bulaşıkları yıkadıktan sonra odama gitmeyi istiyordum . İçerde oturunca o kadar sıkılıyorsunuz ki tahmin edemezsiniz .
- Annecim ben odamdayım . Bir şey lazım olursa seslen gelirim .
Başıyla tamam dercesine onayladı .

Sonunda odaya girmenin mutluluğunu yaşıyordum . Telefonuma uzanarak müzik dinlemeye karar verdim . Okul çantamda kalan kulaklığımı alarak yatağa başımı koyarak uzandım .

Yavaşça gözümü kapayarak hayal etmeye başladım . En güzel şeydi belki de bana göre hayal kurmak .
Odanın sessizliği ve karanlık ortam uykumu getirmişti . Telefonumu kapatarak hayallere daldım .

Merhaba arkadaşlar . Bu benim ikinci kitap çalışmam . İki farklı konuyu almak istedim kitaplarımda . Umarım başarılı olurum . Desteğinizi eksik etmezseniz çok memnun olurum ♀️❤️

OYUN İÇİNDE AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin