- Jak długo możesz u mnie zostać? - zapytał brunet i objął czule swojego chłopaka.
- Dopóki mama nie dzwoni to myślę, że mogę zostać - odpowiedział.
- A co gdybyś został u mnie na noc? - zaproponował niespodziewanie.
- No nie wiem. Sam wiesz, rodzice zaczną węszyć.
- Nie powiedziałeś im, że jesteśmy razem?
- Nie, nie byłem w stanie - odparł.- Poza tym wiesz jakie mają o tobie zdanie, chciałbym ich powoli z tobą oswajać, żeby mogli się przekonać, że nie jesteś złym człowiekiem.
- Nie chcę się dłużej ukrywać, chcę móc się tobą pochwalić.
- Ja też, też tego chcę.
- Wiesz, że kłamstwo jest złe.
- Wiem, ale jeżeli się dowiedzą to zamkną mnie w domu i już nigdy cię nie zobaczę. Moje serce tego nie zniesie.
- A może coś w tym jest?
- Co masz na myśli? - Lou zmarszczył słodko nosek nie rozumiejąc słów swojego chłopaka.
- To twoi rodzice, to logiczne że się o ciebie martwią i z pewnością chcą dla ciebie jak najlepiej. Na ich miejscu też martwił bym się gdyby mój syn zaczął się zadawać z niewiadomo kim.
- Nie jesteś niewiadomo kim, jesteś najcudowniejszą osobą jaką znam.
- Jestem potworem.
- To nie prawda.
- Potrafię zamordować z zimną krwią.
- Tylko z konieczności, nie robisz tego dla zabawy prawda?
Harry przytaknął.
- Ale jestem okrutny.
- Oni też.
- Mówisz o tym z takim spokojem.
- Kocham cię niezależnie od tego jaki jesteś, z tobą pójdę nawet do piekła.
Szmaragdowooki uśmiechnął się pod nosem.
- W takim razie pozwól mi się do niego zaprowadzić - Louis zanim się obejrzał leżał pod Harry'm w dość jednoznacznej pozycji. Loczek przejechał koniuszkiem palca po czerwonym policzku szatyna.- Taki piękny i tylko, tylko mój.
- Tylko twój - przytaknął Louis.
- A teraz pozwól mi się skazać na wieczne potępienie - powiedział zachrypłym głosem i zaczął pozbywać się z Louisa ubrań.
❤️❤️❤️❤️
Zapraszam do komentowania i gwiazdkowania z góry dzięki.
CZYTASZ
Dangerous ~ L.S
FanfictionZastanawialiście się kiedyś jak wygląda życie u boku najniebezpieczniejszego człowieka w kraju, jeżeli nie na całym świecie? Jedno jest pewne ... Jest ono niebezpieczne.