Capitolul 1

28 5 2
                                    

Perspectiva Yun

  De când m.am născut am simțit ca sunt în plus. Am simțit un gol în inima mea micuța și caldă. Am simțit cum lumea se năruie deasupra mea însă nu știam de ce.

  Cat eram mica totul a decurs foarte foarte bine. Ma înțelegeam cu frații mei, cu mama și tata. Eram o familie fericita.

  Cu timpul, acea familie fericita și unita a început sa se degenereze. Certurile între părinții mei erau tot mai dese începând de când aveam eu în jur de 11 ani. Frații mei ai început sa ma urască, sa ma dea la o parte din tot ce fac ei. Mama nu mai vorbea cu mine, tata nici atât. Ma simțeam un nimic.

  După câțiva ani de chin, mama ne.a părăsit. A divorțat de tatăl meu și a plecat înapoi în tara noastră natala, Coreea de Sud. Stăteam în Tailanda încă de când aveam 5 ani. Îmi plăcea aici însă nu îmi plăcea ceea ce se întâmplă în familia mea, aici.

  După ce mama ne.a părăsit, tata a reînceput sa se apropie de mine, asta după un an în care deabea ma baga în seama.

  Am ajuns la vârsta de 17 ani, relația mea cu tatăl meu fiind una buna dar cu frații mei mai mari, nu aveam nicio șansă.

  Venise ziua în care aveam sa merg cu tata în oraș sa ne distram. M.am sculat entuziasmata și am plecat în camera lui. Am deschis ușa însă nu era în pat. M.am gândit ca poate este ma baie.

  Am mers la usa băii și am bătut de câteva ori dar nici măcar un răspuns. Am decis sa întru și acolo l.am găsit. Întins pe jos cu câteva pastile în mana dreapta ce era întinsă pe gresia roșie și rece.

  Era vinețiu la piele iar corpul lui era de neclintit. Am început sa plâng și am chemat o ambulanta. Și asa am aflat ca s.a sinucis. Chestia asta m.a distrus complet.

  După asta am auzit conversația celor doi frați ai mei în care spuneau ca ei l-au omorât pe tata. Pe lângă faptul ca se purtau ca niște animale cu mine, mi.au mai omorât și tatăl. Atunci a fost ultima picătură. Am decis sa fug departe. Am decis sa vin aici, în Coreea de Sud, ca să îmi caut mama. Dacă nu aveam sa îmi schimb radical viata. Fără monștri în ea.

  Și uite asa am ajuns în Seul. Asa am ajuns sa ma plimb buimaca pe drumurile matei metropole, printre mulțimea asta de oameni. Vreau sa îmi caut de lucru si un acoperiș. Aveam de gând sa merg la un hotel apoi sa îmi caut un apartament.

M.am plimbat ore în șir prin Seul fără sa știu unde merg. În aceste ore m.am și izbit de un bărbat super arătos dar foarte îngâmfat și plin de el. Aishhh ce nemernic. Nici măcar nu m.a ajutat sa ma ridic și a plecat cu viteza luminii in acea clădire foarte mare și moderna.

Mergeam ce mergeam și vad un anunț mare pe un afișier. Am decis sa merg sa ma uit. Nu costa nimic nu?

  "Angajam menajeră si bonă. Nu ne interesează studiile. Sunati la numărul ********** pentru a ne contacta. Adresă este ************."

Și atunci cand am văzut acel afiș mi.am zis ca am dat lovitura. Am tastat imediat numărul pe telefonul meu și am sunat.

  După câteva secunde apelul mi.a fost respins. Am mai sunat de vreo 4 ori și tot asa s.a întâmplat.

  - Yaaa nemernicule! Tip la tefon după care îl bag în buzunar. Am decis sa merg la acea destinație.

  Ahhh da. Și am uitat sa ma prezint! Vai ce împrăștiata pot fi uneori.

  Ma numesc Arnon Yun și am 19 ani. Îmi place mult sa gătesc. Cat am stat în Tailan am avut ocazia sa îmbăt multe retete internaționale și celebre. De asemenea iubesc sa am grija de copii. Mereu am fost asa o fire mai calda și inocenta. Sunt foarte calma dar sunt și foarte foarte sensibila. Mereu asta a fost punctul meu slab. La orice vorba jignitoare pot izbucni oricând în plâns. Asta este defectul meu și plus ca pun foarte mult la suflet și când ma atașez de o persoana chiar o fac. Ma îndrăgostesc repede deși nu am avut vreun iubit. Îmi place sa desenez uneori și sa ascult muzica. Iubesc curățenia și disciplina. Iubesc sa fiu ordonata. Și apropo arat asa.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jun 30, 2019 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Atingeri Indiscrete × Jeon Jungkook f°f°Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum