Az előző rész tartalmából:
-Dé miért olyan különleges ez a nap?-Majd megtudod kajálás után!-mondta és már bele is harapott a csirkecombba,amit az imént rakott elé a pincérlány.
-Kérnek még valamit?Hihihihihi...-Vihogott a pincérlány Márknak.Én ettem tovább.Várj!Hogy mi??Márkról azonnal szálljon le!Mondom is neki mindjárt...
-Khm...Én kérnék valamit.-mondtam.
-Mit?-kérdezte,látszólag hátsó szándék nélkül.Viszont totál zavarban volt.Folytattam:
-Szálljon már le a barátomról,ha itt ül velem szemben, és szeretne végre enni...Ha kell valami selfie,aláírás stb...Tőle akkor kérje meg!Ne illegesse-billegesse magát itt!Köszönöm.
-Óóóó...elnézést-nyávogta,de aztán hangnemet váltott.-Ez esetben egy szelfit szeretnék csinálni Márkkal.-nézett rám szúrós szemekkel és rámosolygott Márkra.
-Rendben gyere!mondta még mindig mosolyogva Márk,aki eddig csendben hallgatott(ez ritka alkalom nála:D) és nyomkodta a telefonját.
-Felteszed az instádra?kérdezte miután jó sokat pózólt a barátommal.
-Majd meglátjuk.-kacsintott,azaz bocsánat márkcsintott a lányra,aki elvörösödött.
-Esetleg egy telefonszámot kaphatok?kérdezte reménykedve a csaj.
-Bocsi,de nem.Nem ismerlek...
-Károlyi Amanda-mutatkozott be.-@k_ami névén megtalálsz instán!-szerintem nagyon félreértette a helyzetet.
-Figyi,biztos rendes csaj vagy meg minden,de van barátnőm...ezt ő is mondta.-mutatott rám.-És mostmár szeretnénk enni.Csá!
-Ó oké.-kicsit meglepődött.
-De azért....-próbálkozott.
-NEM!!!!!-kiáltottuk egyszerre,és dühösen Márkkal.
-Na,tűnés,mert rossz vége lesz!-kiabáltam,úgy hogy a szomszéd asztalnál lévő bácsi elfelejtett enni ijedtségében.
-Jólvan na!-durcáskodott,és végre elment.
-Dé dühös valaki-szórakozott Márk,mert ő időközben már lenyugodott.
-Nem hagyom,hogy a barátomra rámásszon egy ribanc.
-Jólvan kislány!Nyugi van!-röhögött.-De azért köszi-mosolygott hálásan.
-Szívesen.
Evés után végre elmondta miért olyan különleges nap a mai.
-Nézd!-nyújtott felém egy szatyrot.
Megfogtam,kinyitottam és a szatyorban egy kis gitár kulcstartó volt.A hátuljára az volt ráírva,hogy Beka♡.Nagyon aranyos,de nem értettem minek volt.
-Márk látva a zavaromat,gyorsan felemelt még egy zacskót és kihúzott belőle egy kulccsomót.Azon volt két kulcs.Egy autókulcs,egy házkulcs egy fél szívecske aminek a másik fele feltételezem Márknál volt.
-Tedd rá!-bíztatott.
Ráhúztam a kis gitáros kulcstartót a kulccsomóra,és megfogtam.Ekkor rájöttem.
-Márk!!!!ÚRISTEN!!!Összeköltözünk??ÁÁÁÁÁÁ!!!!-Visítottam
-Igen,szívem.-mosolygott,aztán felálltam és a nyakába borultam.Elkezdtem zokogni.Örömömben persze:)!
Ekkor olyan dolog történt,amire senki nem számított...▪︎☆▪︎☆▪︎☆▪︎☆▪︎☆▪︎☆▪︎☆▪︎☆▪︎☆▪︎☆▪︎☆▪︎☆▪︎☆▪︎☆
Gonosz vagyok...A legizgibb résznél állok le😏🥰😉❤
YOU ARE READING
Nagy Márk és Bexi élete az Egyszer után...
ActionVajon szakítanak?...Geri lemondott Bexiről?...Élhetnek-e még valaha boldogan???Olvasd el a sztorit és megtudod,hogy az én elképzelésem szerint hogy folytatódik😉❤