5.-Geri te állat!!

500 10 2
                                    

Geri az előző rész tartalmával hirtelen betoppant és elrontotta Bekiék boldogságát!
-Milyen szép pillanatot?
-Semmi közöd hozzá!

-Geri ,nemtudom,hogy ez a Daniellás baromság hogy jutott eszedbe,de ajánlom,hogy azonnal fejezd be amit csinálsz,mert bajod lesz!Mondd el,hogy  igazából mit szeretnél!Vagy tűnj el!-kiabáltam teljesen kikelve magamból.Persze,hogy az első opciót választotta,mert ha most elmegy az nem is Geri lenne.
-Figyelj,Márk szerintem,neked nem kéne zsűritagnak lenned,egyszerűbb lenne, simán kiszállnál ebből az őrületből,és ketten alapítanánk egy bandát!-mondta mi meg tátott szájjal néztünk rá!Hogy mi?
-Hogy mi???????1.Körte a világ legjobb menedzsere sosem hagynám el,2.Gyűlöllek,és ezen már semmi nem változtathat,3.Attól,hogy te neked hirtelen elment a nézettséged és a ,,Gerinátorok'' fele elment,attól még nem hiheted azt,hogy a legnagyobb utálóddal hirtelen összebarátkozol és bandát alapítotok!És igen, ÉN vagyok a legnagyobb utálód!!!!-ordította.
-Ez így nem teljesen igaz-mondtam,és Márk lesokkolódott arca,és Geri öntelt pofája ellenére folytattam:
-Mert én vagyok a legnagyobb utálója Gerinek!-mondtam és összepacsiztam Márkkal,aki az előbbi sokktól,mèg mellé ütött a tenyeremnek.Ezért csak másodjára sikerült beleütnie a kezembe:)

♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆

Ez egy ilyen kis rövidke visszatérő rész lett.Remélem tetszik!
By:Nóri:)

Nagy Márk és Bexi élete az Egyszer után...Where stories live. Discover now