Ben yui komori. Babam rahip olduğu için okul değişmek zorunda kaldım ve bir okula atandım (adı önemli değil) Okul kıyafetlerimle tam olarak şöyle gözüküyorum;
Henüz tatilde olduğumuz için okula gitmiyorum. Bir akşam babam beni aradı bana bir taksi yollattığını ve o taksiyle yanına geleceğimi söyledi, bende o anlık sevinçle deliye döndüm. Babam çalışmak için bir şirkete gider. Orada ev tutmuştur ancak benim okulum olduğu için burada kalmamı istemiştir. Tatilde ise yurtdışına gitti ve bu güne kadar gelmedi.
Koşarak dışarı çıktım ve taksiyi beklemeye başladım. Bir siyah taksi buraya doğru gelmeye başladı ve bana "yui komori sensin sanırım?" dedi. "evet o benim!" diyip arabaya bindim. Arabada tahminen 1-2 saat yolculuk yaptıktan sonra ormanın ortasında hava almak için durduk.
Babam beni aradı ve yolladığı taksicinin beni bulamadığını söylediğinde korkudan bayılmak üzereydim. Hemen soluma baktığımda adam kaybolmuştu. Bende dışarda ormana koşarak taksiciyi aradım fakat bulamadım.
En sonunda bir taşın önüne çöktüm ve etrafı incelemeye başladım aşırı ileride bir malikane vardı. Bayağı büyüktü. Ancak dikkatli bakılınca görülüyordu. Birden ayak sesleri geldiğinde ayağa kalktım ve sessizce etrafı şaşkın gözlerle dinlemeye başladım.
Ayak sesleri hızlandığında dayanamayıp malikaneye doğru koşmaya başladım çünkü tek şansım buydu.
Olabildiğince hızlı koştum ve malikanenin kapısını çaldım. Çalmak yerine vurmak desek daha doğru olur. "hey kapıyı açın, lütfen!" sanki kapı beni duymuş gibi kendiliğinden açıldı. Direk içeri koşmuştum ve arkamdan kapıyı kapattım.
Evin içi bayağı büyüktü, bende bağırmaya başladım. "orada kimse var mı?!" birden önümdeki kanepede yatan genç kızıl saçlı birini buldum. Hemen yanına koştum ve yere oturdum.
Onu uyandırmaya çalıştım. Uyanmayınca kalbini kontrol etmek için elimi kalbinin üstüne koydum. "atmıyor!" telefonumu elime aldım. Aldığım gibi genç adam uyandı. "Of bir uyutmadın be!" yeşil gözlerine bakarak "üzgünüm, öldüğünü sanmıştım." kahkaha Attı "aptal kız. Hey biraz ayağa kalksana" ayağa kalktığımda beklenmedik bir hamle yaparak beni aldığı gibi önüne yatırdı
Açıkcası fazla utandım ve "NAPIYORSUN SEN?" dedim. Bana bakarak "düz göğüsü yemeye geliyorum" dedi. "hey öyle şeyler sadece masallarda olur" dedim. Bana "yemin et" bakışı attı. Sonrasında bana "emin misin?" diyerek boynuma yaklaştığında ağzını açtı ve bir ses bize çağırdı
"🌝🐴o misafirlerimize böyle davranma, ayrıca bu tür aktiviteleri odanda yapmalısın." sanırım bu yeşil gözlü kişinin adı ayatoydu. Ayrıca karşımdaki diğer kişi gözlüklü ve mor saçlıydı. Hemen koşarak onun arkasına geçtim
"o bana saldırıyordu, kurtarın beni!" dediğimde resmen dalga konusu oldum. Gülmeye başladı "neden buradasın?" dediğinde bu soruyu bekliyormuş gibi cevapladım "ben komori yui babam bir rahip herneyse konuya gireyim. Bana bir taksi yollattı ve ona binmemi söyledi. Taksici ormanın ortasında taksiyi durdurdu. Ara vermesi gerektiğini söyledi. Bende peki dedim sonra bişeyler oldu felan bende taksiciyi aramaya çıktım. Onu bulamadığımda bir sürü ayak sesi duydum ve bende ilk gördüğüm yere yani buraya gelmeye karar verdim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Do Not Say That - ( Yui 🌸 Subaru)
Vampireвöуℓє ѕöуℓємє! ѕєηι вıяαкмαк ιѕтємιуσяυм. . вυηυ ιкιмιzє ∂є уαρмα αятıк... !