#1

603 28 4
                                    

Bylo tak půl desáté, když mi mamka přišla říct, že letí na čtyři týdny do USA a že mě nechá samotnou doma. Ještě horší než tohle bylo, že moje matka kariéristka musela vymyslet, že mi zařídí hlídání. ,,Mami, je mi 17!" Vykřikla jsem, ale ona protočila očima. ,,Bude tě k tomu učit. Nechci abys propadala! A už mě nech, vše jsem obvolala, jdu se balit, zítra odjíždím ve 12." Řekla a já si lehla do postele. Čtyři týdny. Čtyři dlouhé týdny budu s někým cizím jako malá holka. Nejlépe s nějakou babou, která mě bude učit chtě nechtě angličtinu.

    Tohle se stalo včera. Dnes už jsem se ráno rozloučila s mamkou a odjela pokojně do školy. Mám do tří, jediné, co mě drží při životě je můj kamarád Chenle. Je vtipný a má skvělé poznámky na učitele, navíc je dost chytrý, narozdíl ode mne například v angličtině září. Akorát dnes se jeho chytrost moc neprojevovala, jelikož byl nevyspalý.

,,Delfínku!" Rýpla jsem do něj loktem. ,,Chenle, vstávat sakra, už je konec!" Zašeptala jsem mu do ucha a on rychle vyskočil. ,,Nemáš koukat do dvou do rána na "filmy pro dospělé". " Smála jsem se mu a on zamručel. Opouštěli jsme školu. Chenle věděl o mém hlídání a tak jsme spolu žertovali, že pro mne přijede pedofilně vypadající chlap, kterému je 40+ v nějakém starém autě a půjdu se hned potom, co mě zavře do sklepa, radostně učit. Chenle si nedal pokoj a tak jsem ho praštila do ramene, chvilku na mě ohrnoval ret a dělal ublíženého, ale pak už bylo vše zase v pořádku. Proč? Delfínek se rád objímá a tak ho stačilo pořádně zmáčknout proti mé hrudi.
,,Y/N? To bys měla vidět." Řekl můj nejlepší kamarád a otevřel pusu dokořán. ,,To auto je nádherný!!!" Vykřikl Chenle a já si plácla přes čelo. Více mě ale udivilo, když z auta vystoupil mladík o kousek starší než my, mohlo mu být tak 20 maximálně, a opřel se o sporťák. Nikdy jsem takového krasavce u nás ve škole neviděla, ani u ní. ,,A ten kluk není také k zahození." Zašeptala jsem a Chenle mě šťouchl. ,,Aaalee... Y/N, tobě se líbí?" Usmál se na mě a já ho probodl a pohledem. ,,Ne!" Odmítla jsem a Chenle se zasmál. ,,To je dobře. Já jsem totiž mnohem hezčí." Řekl Chenle a já se zasmála. ,,Leda ve snech." Začala jsem se mu smát a on mě praštil. Všimla jsem si, že ten kluk u auta vzal do ruky svůj telefon a začal vytáčet nějaké číslo." Bzzzt, Bzzzzt, Bzzzzt." Uslyšela jsem brnění ve své kapse. Vzala jsem svůj mobil. Cizí číslo. ,,Dobrý den. Potřebujete něco?" Zeptala jsem se, přičemž jsem držela Chenla dál od sebe. ,,Můžu se zeptat kde jsi, jsem tvoje chůva holčičko a budeš mít průšvih, pokud hned nedorazíš k mému autu!" Vyhrožoval mi a já se zasmála. ,,A kde jste?" Zeptal jsem se toho na druhém konci. ,,Před tvou školou, bylo to narychlo, ale jsem tu. Mám černé sportovní auto. Mám na sobě bílou košili a tmavé kalhoty. Poznáš mě. " Řekl a típl mi to. V tu chvilku jsem se rozhlédla. Můj pohled přistál na něm. Na tom krásném klukovi se sportovním autem, černým.

 Na tom krásném klukovi se sportovním autem, černým

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Byl oblečen v bílé košili a černých kalhotách. Když jsem si tohle všechno spojila, málem jsem omdlela. ,,Chenle, ta chůva. Je to chůvák a stojí přímo támhle." Ukázala jsem na mladíka a Chenle se začal smát. ,,Tak si to užij a neznásilni ho." Zaškubal obočím a po obejmutí ode mne rychle odběhl.  'Nechals mě na pospas, to ti neodpustím, Delfíne!' Pomyslela jsem si a vyrazila směrem k tomu neznámému krasavici.

Babysitting - JAEHYUN NCTKde žijí příběhy. Začni objevovat