Aysel'in gözünden:
Kasabaya yeni gelmiştim. Çok sevdiğim Bağcıları bırakıp babamın peşinden bizim için fazla elit olan bir semte gelmiştik. Bağcılardaki vampir kankalarımı ve okulumu bırakıp hiç bilmediğim bir yere gelmiştim. Canım evim, ne kadar da özledim şimdiden...! Eski okulumda da popülerdim (Barbara Palvinim)
- Ertesi Gün -
Offf.... Bugün pazartesi... Okul var. Pijamamı çıkarmadan yeni evimizin merdivenlerinden aşağıya indim. Evet, yeni evimiz iki katlı eskisi gibi fakir değiliz hayde naşş fakir bebeler... Neyse, mısır gevreğimi gevelerken babam beni okula bırakabileceğini söyledi. Gözlerimi devirdim çünkü böyle olması gerek. Duruma göre doğru haraket eden bir insanımdır. Yürümemek için tabii olur dedim. Pijamalarımı değiştirdim. Saçımı taramadım. Pasajdan aldığım 5 tllik parfümümle banyo yaptım. Aşağı indim. Aşağı inip, kapıyı açtım. Bahçeden arabaya gittim. Tütün kolanyası kokan arabamıza binip okula gittim. Lanet okul... hiç sevmiyorum seni. Gözlerimi devirdim 😒🙄 Babam bana harçlık vermedi. Lanet baba, offf sevmiyorum işte seni annem olsa kredi kartını verir???
Tütün kolonyası kokan arabamdan indim. Fosforlu kıyafet giymemek baya tuhaftı. Annem yeni kıyafetlerimi yatağın üstüne koymuştu. Lanet babam, o böyle yapmaz. Onun yüzünden gelmiştik. Ne de güzel olurdu eski okulumda abibas ayakkabılarımla turlamak. Yeni okuluma adidas ayakkabılarımla giriş yaptım. Herkez bana bakıyordu. Bende göz devirdim. Artık yeter gözlerime ağrılar girdi. Müdür yardımcısının yanına gittim. Sınıfımı öğrenmem gerekirdi... Müdür yardımcısı bey uzun boylu, siyah sırma saçlı bir adamdı. Tabiki kaslıydı. Bir şeyler geveliyordu ama adamı röntgenlemekten anlamadım. Ve teşekkür ederek odasından çıktım. Sınıfımı arıyordum ama tek hatırladığım siyah sırma saçtı. Ve limon kolonyası...
HERKESE MERHABA!! BU BENİM İLK KİTABIM... UMARIM BEĞENİRSİNİZ!! ACABA AYSELE NE OLACAK??? YORUM YAPMAYI VE VOTE ATMAYI UNUTMAYIN. SİZİ SEVİYORUM AŞKOLAR AYNI GEMİDE YOL ALAN BİR AİLEYİZ XOXOXO