Hayal Et - PART 2

543 8 0
                                    

Justin'in konseri bu gece İTÜ Stadyumu'nda olacak. Öğleden sonra heyecanla İTÜ Stadyumu'na doğru gidersin. Stadyumun her yeri Belieberlar'la doluydu. Konsere katılacağın için çok mutlusun. Biletini görevliye verdikten sonra hızlıca sahnenin en ön yerine geçersin. Akşam oldu. Halan konserin başlamasına iki saat vardı. Sahne arkasında, Believe turnesi için konser açılışına hazırlıklar yapılıyordu. Hawaii fişekleri patlatan ve füze ateşlemeleri için kullanılan araçlar hazırlanıyordu. Bir taraftan müziğin organizasyonuna katkı sağlayan dansçılar prova yaparken, diğer yandan da Justin'in sahneye çıkması için ona beyaz bir takımlık verirler. Ardından Justin'in arkasına metal araçlarla dekore edilmiş melek kanatları takarlar. Kanatların üstüne de Justin'in uçmasına yardım eden demir yaylar takılır.

Konser başlamak üzere.
Sahnenin yukarısındaki ekranda
geri sayım başlar. Geri sayım bitince believe turnesinin kısa bir tanıtımıyla ilgili video çıkar. Sonra video bitince, sahnenin yukarısına beyaz bir spot ışığı düşer. Bembeyaz bu ışığın ortasında görkemli bir insan gölgesi belirir. Bu gölgenin iki yandan kanatları açılır ve havaya doğru uçmaya başlar. Bu sırada hawaii fişekler patlar, ardından kanatlı gölge, yana ve bir sağa, bir de sola doğru uçar. Sonra da gölge bir anda kaybolur. Sahnenin ortasındaki büyük ekran ortadan ikiye açılır. O büyük ekranın arasından çıkan gölge kaybolarak insan şeklini alır. Bu üstü bembeyaz, edata nurlar içinden çıkmış gibi görünen, iki yandan dev kanatları olan bir melekti sanki.
Onun adı Justin Bieber. Justin, sahnede bir melek gibi, yavaşca havadan yere doğru süzülür. Sonra yere bastığı anda birkaç görevli yardımcılar, Justin'i metalden yapılmış kanatlarından usulca çıkarırlar. Ardından Justin beş saniye bekler ve "Let's Go"dedikten sonra All Around The World şarkısına başlar. Belieber'lar Justin'i izlerken konser çığlıklarla boğulur.

JUSTİN BİEBER İLE HAYAL ETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin