Hayal Et - PART 5

305 6 1
                                    

Tüm şarkılar bitince, M&G için konser biletlerinden alan Belieberlar'a, sahne arkasında Justin Bieber ile tanışmaları için, hayran buluşma bölgesi ayarlarlar. M&G bileti alan bütün Belieber'lar Justin Bieber ile tanışmaya giderler ve onunla fotoğraf çektirirler. Sen de M&G biletinden almıştın. Hemen Justin'le tanışmaya gidersin. Justin'i görür görmez, ona sıkıca sarılırsın ve kokusunu doya doya içine çekersin. Onunla küçük bir fotoğraf çektirirsin. Sonra Justin, seni birden kucağına alır. Sana fena bi şekilde aşık olmuştu. Gözlerine derin derin bakarken birbirinize sarılırsınız, kameranın önünde samimice poz yakalarsınız. M&G de onunla birlikte, farklı farklı pozlarda fotoğraf çektirirsin. Gitmeden önce; "Seni çok seviyorum Justin. İyi ki seninle tanıştım. Keşke biraz daha kalabilseydim. Ama aramızdaki mesafeler yüzünden kalamayacağım. Lütfen beni unutma tamam mı? diyerek içini çekersin.
Justin, "Unutmam bebeğim, merak etme, der.
Sen de hüzünle; Sana ihtiyacım var herşeyim. Her bi gün geçtiğinde seni daha çok özleyeceğim, dersin.
Justin, merak etme canım Belieber'ım bir gün hayallerin gerçek olacak. Sadece İnan ve asla asla deme, der ve gülümser. Sen de tamam Justin inanıyorum, asla asla demeyeceğim, dersin.
Sonra son bir kez daha birbirinize sarılıp oradan hüzünle vedalaşırsınız. Konser bitince yorgun bir şekilde eve gitmek için yola koyulursun. Justin de senden hoşlandığı için, seni kaçırmak ister. Bu yüzden seni evine kadar takip eder!!!...
:D :D :D :D :D

JUSTİN BİEBER İLE HAYAL ETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin