Arkadaşlar baştan söyliyeyim Kris, Luhan ve Tao hala EXO'da
ÖZEL SOHBETTE
RM: Kanka telefonda karşıma resmen tövbe edilcek şeyler çıktı.
Suho: Kardeşim hemen sakin ol ve telefonu yere bırak ardından hemen gidip abdestini al birazda namaz kıl 1 kerede fatiha oku sonunda da tövbe et oldu bitti.
RM: Senle de bir şey konuşulmuyor ya, o anlamda değil ebesi olduğum.
Suho: SEN BENİM EBEM MİSİN!!! İlk doğduğum da nasıl görünüyordum??? Ay niye soruyorsam tabii ki her zamanki gibi yakışıklıydım. (Suho'yu Jin çarptı fshfshshsf)
RM: Ya cidden senle konuşulmuyor!!!
Suho: Ama şu an konuşuyorsun.
RM: Alo polis mi şu an yanımda bir katil var beynimi katletti.
Suho: Hahahaha çok komiksin hyung öyle çok güldüm ki 19 duyu organım aynı anda ağrıyor.
RM: Salak insanların 5 duyu organı var... Ama dur "insanların".
Suho: Ay ben 10 tane tek hücreli amip sümüğü ile yaşıyorum bende beyin kalmadı ki, sen de en azından 6 tane var.
RM: Sizin grup 12 kişi değil mi neden 10 tane diyorsun???
Suho: Lay'ime laf ettirmem o benim yavuklum. Sende var mı biri?
RM: Var da gruptan değil.
Suho: Ooooo, yengemiz kim???
RM: Onu benden başka kimse tanıyamaz benim sevgilim o ulan!?!?!? Ama Türk biri olduğunu söyliyebilirim. (As bayrakları as 🇹🇷)
S
uho: Gönlün razı olunca bizi tanıştır. He bu arada senin tövbe edilecek şey neydi???
RM: Ya burnunu terlikle döndürdüğümün pislik varlıkları internete "EXO ve BTS Neden Kavgalı??" başlığında bir yazı yazmış.
Suho: Ay bunlar cidden %70'i hava olan cips paketi ya ağızları tuvalet diye kullanılır.
RM: Aynen ya, bunlar bilmiyorlar ki biz birbirimizi ne kadar seviyoruz.
Suho: Kanka biz acaba bir grup açalım watsap'dan sonra biz bunu ajanslara falan söyliyelim onlarda bunu bu yanmayan kombilere söylesinler sonra bir daha fanwar çıkmasın. Bence güzel fikir, sence??
RM: Bence de ama grupta biraz konuşalım yoksa bizim başkan kabul etmez.
Suho: Konuşuruz orası sorun değil de niye kabul etmez???
RM: Çünkü grupta o da olucak.
Suho: O NEREDEN ÇIKTI ŞİMDİ??!?!! Ben başkan falan çekemem şimdi!!!!!
RM: Ama almazsan bizim grup altı kişi kalır.
Suho: Kardeşim siz Bighit'te çalışmıyor musunuz???
RM: Ne Bighit'i ya öyle bir şey mi var. Biz yüce Jinhit'te çalışıyoruz.
Suho: Yani sizin başkan bizim Seok-Jin mi????
RM: Evet, niye bu kadar çok şaşırdın??
Suho: Ne bileyim şimdi garip geldi.
RM: Ay onu bunu bırak ben grubu açıyorum ama ilk başta sen bana sizinkilerin numarısını at
Suho: Sen de yok muydu, daha geçen hafta Pazar günü saat 15.17'de benim minik koyunum okuduğu kitabın 172. sayfasında 3. paragrafın 6. kelimesinde iken onu aradın ve benim ponçik Lay'ciğimle konuştun.
RM: Lay kendinin ne yaptığını bu kadar bilmiyordur yav. Ya bu arada numara önceden vardı benim tatlış sevgilim kıskanç çıkıp benim telefonumdaki neredeyse herkesi sildi sizin gruptan da tek sen kaldın senden isteyim dedim.
Suho: Ooooo, yengemiz çok kıskanç hemen not alıyım.
RM: Hadi be oğlum at şu numaraları.
Suho: Tamam dur atıyım...
*Suho numaraları atar*
RM: Saol kankiloşkomişkom.
Suho: Bir an sen de imanlı oldun sandım öyle bir şey yazmışsın ki ama sonra hatırlıyorum sen daha iman ne onu bilmiyorsun.
RM: İmanı biliyorum ben benim babam imamdı.
Suho: Cidden mi???
RM: Hayır be salak.
Suho: Off be ben beraber sahura kalkçak birini arıyorum hep ama hala bulamadım.
RM: Kanka ramazan'a daha 6 ay var.
Suho: Geleceğe yatırım kanka.
RM: Ben bizim başkana söyliyim o gelsin o 7/24 yemeğe açık.
Suho: Ben sorayım biraz ona sizin grubun haller nasıl.
RM: Kanka o değil de ben şu grubu açmaya çalışıyorum ama sizin gruptan Tao Kris ve Luhan'ın numaralarına geçersiz deniyor.
Suho: Boşver onları sen benim ponçik koyunumu koy gruba yeter.
RM: Sonra görüp de size trip atmasınlar.
Suho: Ben hallederim kankiştolupişkomlişkokuştiloşum
RM: Bismillahirahmanirahim
Bu ilk kitabım ve çok gereksiz yazma nedenim hep EXO ve BTS hakkında kitaplar arıyorum ama bulamıyorum bu yüzden böyle bir şey yazmaya karar verdim umarım beğenirsiniz.