Aku berjalan keseorangan di tengah bandar Seoru pada pukul 12 tengah malam . Sambil berjalan , aku melihat pelbagai ragam manusia di bandar ini .
Seorang pakcik tua datang mendekati aku dengan keadaan terhuyung hayang sambil tngn kirinya memegang sebuah botol bir .
" hahaha sakitnya dalam hati ! Cintaku kini di tolak ! " smbil dia berjalan terhuyung hayang melepasi aku , dia bernyanyi .
" bgsat org tua ni . Perli aku ke hape tetan "
Aku berjalan menghirup udara segar pada malam buta ini . Sambil berjalan , aku ternampak sepasang kekasih berciuman di tepi bangunan .
Sakit , ya hati aku sakit melihat dia . Ex boyfriend aku bersama kekasih baru ? Heh , dasar jantan tak guna ! Kerana perempuan tu dia tinggalkan aku ? Watehel . Apa kurangnya aku ? Apa lebihnya dia ?
Tanpa ku sedari , air mata ku jatuh berjuraian . Aku duduk di sebuah bangku di taman smbil menangis . Melepas segala perasaan .
" tskk tskk . Apa lebihnya dia , apa kurangnya aku ?! " aku berkata smbil menekup muka menahan tangis .
" dia tak lebih , kau tak kurang " kata dia seraya duduk sebelah aku .
" huh ? " aku mengelap air mata lalu melihat siapa di sebelah aku ini .
Owh , kelvin .
" saja datang sini , hirup udara segar . Act this is my favourite place . Aku selalu datang sini lepas balek dari rumah kawan aku tu " terang dia sebelum sempat aku bertanya .
" kel , leave me alone . Aku nak bersendirian "
Aku bangun dan tangan aku terus direntap lalu ditarik membuatkan aku terduduk kembali di bangku itu .
Shit , tak guna kel
" kau nak pe hah ? "
YOU ARE READING
Amodioa Niana ll waanilatte
Teen FictionDisebabkan dia , cinta pertama aku bermula. Disebabkan dia , aku takut kehilangan. Disebabkan dia , aku sakit. Disebabkan dia , aku merana. lepastu dia dtang balik kat aku Apa lagi yang dia nak?