(multi medya:Yaprak Ayvaz ana karakter.)
0537****:selamm(07:50)
0537****:ben ne diyom ya (07:51)
0537****:neyse sen uyuyosundur.(07:52)
0537****:görüldü atınca yazarım.💜(07:53)
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
Uyandığımda saat 8.40 dı allah kahetsin 9 da ders başlıyo.
Hızlıca yataktan fırladım.Ve direkt kardolabın önünde durup okul formamı aldım ve giydim.
Evin dış kapısından uçarak çıktım. taksi ye binip taksiciye
"abi arsanel koleje abi yüklen gaza acalem var."
"tamam bacım sen merak etme"
"saol abi"
okul kapısının önünde durunca taksiciye parayı ödeyip ödeyip okulun kapısından loşarak girdim telefonumu çıkarıp saate baktım daha 5 dk daha vardı.Okula daha yeni nakil yaptırmıştım.
Neden mi?
Ailemi yeni kaybettim trafik kazasında bir tane abim var sadece .oda üniverteye gidiyor. İzmir e yeni taşındık burda halam lar var kuzenlerimde var.ben böyleyim işte ama bütün bu olanlara karşı hep ayakta durdum ve her seferinde yıkılmanın eşiğinden döndüm ama asla yıkılmayacağım.
Bide sizin annem baban yok sen nasıl kolejde okuyosun dediğinizi duyar gibiyim onu da açıklayayım. koleji •/•70 burs ile kazandım kalan parayı ise teyzemler ödüyo.
Müdürün kağısını tık tık ladım içeriden 'gel' diye bir ses gelince kapıyı açıp içeri girdim karşımda zayıf hafif kel bir adam duruyodu.bana gülümseyince bende ona gülünsedim. önündeki koltuğu gösterip oturmamı işaret etti ama bem reddedip.
"hocam ders başlamak üzere ben aınıfımı öğrensem"
"peki yaprak tı dimi?"
"evet"
"sınıfın 11/B kitaplarını sana iletirim"
"tmm hocam sağolun"
diyip odadan çıktım.sıfın kapısına gelince derin bir nefes aldım ve sınıfa girdim herkes in gözü bana dönünce dikkatimi en çok köşede duran kişi oda bana şaşkınca bakıyordu.
♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧
Eveeeett yeni bir hikayeyle karşınozdayım aslında yamıcaktım başka hikaye fakat bir anonim hikayesi nasıl olur diye düşündüm ve yazmaya başladım.
Bu benim ikinci kitabım birincisi 4N1K GÖZAT bir bakarsanız sevinirim.
Beni takip edersiniz sevinirim.oy atıp yorum yapmayı unıtmayın hepinizi çoooooookkkkkkkk seviyorum.💞.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
4N1K / YARI TEXTİNG
Short Story0537****:selam 0537****:ben ne diyom ya 0537****:neyse sen kesin uyuyosundur. 0537****:görüldü atınca sana yazarım. ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆ bu bir 4n1k hikayesidir.Sadece 4n1k texting olsa nasıl olur diye düşündüm.Ve şimdi yazoyorum inşallah beyenir...