7.Bölüm

139 23 24
                                    

Evet arkadaşlar uzun bir aradan sonra tekrar aranızdayım aklımda muhteşwm ötesi kurgu var ama yazmaya üşeniyorum😂😂.  Neyse iyi okumalar.

parka gelmiştim yine o parka peşimden de birisi kim bilmiyorum sadece hissediyorum.

Parkın en kuytu köşesine geçip ağlamaya devam ettim.Nasıl bunu bana demiştiki sizce ben sürtükmüyüm.

Sadece mesaj attı cvp yazdım her insan yapar yapmazmı siz söyleyim.

Biri size mesaj atıcak sizde cevap vermiceksiniz.

Hangimiz cevap vermiyo hah hangimiz yazmıyo geri cevap.(arkadaşlar bu bir soru satır arası yorumları alalım.)

Kimse dimi herkes cvp veriyo.peki benim günahım  ne ben ne yaptım?

Birden bi ses duydum

"birimi var orda"

birden bi karaltı sağ tarafımda kafamı o yöne çevirdim.

"korkma benim" dedi güven veren bi ses sonra yanıma gelip oturdu.

"sseni kim üzdü böyle"

"kim üzmediki "

"boşver sen onları kafana göre takık kim ne derse desin kafana takma." 

dedi  ve yanımdan kalkıp gitti. Sadece arkasundan baka kaldım.

E ve gidip hızlıca tatağa attım kendimi.Veee uykuu.

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Valla benimde uykum gelfi saat gece 01:47  ölüyorum uykusuzluktan  bb (acaba o kişi kim)

İnstagram:Tatli_severim bu kendi hesabım iletişim kurmak isterseniz buraya yazabilirsiniz. her konuya açuğım.😂

İnstagram:4n1k_atakan_ask   buda fan hesabım destek olursanız çok sevinirim.😊

Arkadaşlar sınır koyuyorum.

5 vote 10 yorum olmadann yb yok

4N1K / YARI TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin