Ve yaz tatilinin sonu geldik. Deniz Kum güneşten sonra okul harika gider neyse ki bugün Sılanin evinde yaza veda partisi var orda kızlarla kafamı dagitirim Sıla veZeynep 'ten bahsediyim biraz, ikisi benim her zaman yanımda olan tek kardeşlerim ikiside taş gibi hatun valla yani okuldaki herkesin dedi şey üçünüz tassiniz bence ikisinide ben değilim kendimi biraz begenmiyorum galiba. Ohom neyse konudan sapmayalım zaten 2 saat içinde sıla da olmam lazım hemen hazirlanmam gerek kendi kendime acele at Simay diye konuştum. Dolabimi açıp direk kıyafet seçmeye başladım siyah üstüme oturan elbisem bence iyisi diyerek uygun ayakkabı aramaya koyuldum kırmızı rugan ayakkabım ve cantamla kombini tamamladım. Asıl sorun saçlarımı napıcam düzlestirsem yetisemicem saçlarım biraz uzunda Zeysilsim BFF geleneyi bu saçları kestirmek yok. Kiyefetlerimi giyip kırmızı rujumu ve hafif göz Makyajı yaptıktan sonra tamamdır. Son kez aynadan kendime bakıp evden çıktım. Sıla'lara geldiğimde hersey muhteşemdi... Bu zeynep neredeydi allahım deli edicek beni hâlâ susleniyo mu bu ?? Arasam iyi olcak herhalde derken zeynep aşkım diye bağırarak yanıma geldi. Çok seviyom bu kızı zeynep kırmızı elbise ve siyah deri ceketi harikaydi esmer güzelim diyip Zeynep'in boynuna atladım aşkımız arada kabariyo napcan işte insanın mantasi olmıyınca.
Asıl bu partinin sahibi nerde diye cırladik zeynep 'le cidden nerde bu derken Sıla Deniz le içeri girdi bu da neydi şimdi ??? Cidden bu olamaz diyip zeynep ile birbirimizi baktık biraz hoslanmiyoruzda o kaşar kızdan. Hayır bu okulsuz son günümü kötü geciremem diyip Zeynep ile dedikodu yapmaya başladım BFF olmak bu gerektirir çünkü .
Zeynep :
-kanka şaka maka uzun zamandır sapız biz sap geldik sap gidiyoz
-Herkes sap olamaz sap olmak ayricaliktir askim diyip kahkaha atmaya başladık . Bu denizin bakışları neden burda sabır ya yolcam kıza bak
Umarım hoşunaza gider :))))))♥♡