2 hafta sonra.....
Eren'i gördüğümden beri hersey karıştı aklımı bi türlü ondan alamiyodum ne oldu bana böyle derken.. baya dalmış olmalıyım ki eren sınıfa geldiğini bile duymamisim. Bi dakika Oha lan benim sırama geliyo bi saniye.
-bu ders burda otursam yani bosa tabi istersen diyerek güldü
-tabikide olur diyip tebessüm ettim. Alam Alam yanımda ya yerim. Hey kendine gel Simay kendine egosu tavan yapar filan delirmiyim. Ders Reşat allah sic Zeynep nerde abi Sıla da yok ecellerinemi susadi bunlar. Kapı çalması ile girdiler hocam şey çok özür dileriz biz diyip yerlerine gectiler. Zeynep eren'le beni görünce yeşil gozlerini portlete portlete baktı ,bende gülüp önüme döndüm.
Eren:
- Bu hoca da ne ya
-Hiç sorma okulun en belali berbat hocası ,dedim ve tek kaşımı kaldırıp surat astım. Sözlerime devam ettim ve ya şey yanlış anlama ama neden birden yanıma geldin
Eren:
-yanımda oturan kızdan rahatsız oldum Cankat ve Berkin de beraber oturunca buraya geldim ve güldü b, okula yeni geldim teneffüste okulu bana gezdirirmisin ??
-Ta-tabiki -aman allahım ben mi gerçekten harikasın- eren gamzen saç rengin güldügündeki gözlerindeki parıltı Harikasın
- Sevgilin yanlış anlamasin?
-Öyle biri yok ki diyip güldüm
-Kantinde seni uzaktan izleyen biri vardı o sandım bu arada sevindim. Amanin anam yerim tabiki içimden böyle derken "hmm " demekle yetindim. "Okul a açillali 2 hafta oldu sen nasıl ders işlersin adii te Alam ya derken "galiba sesli söyledim kafamı cevirmem ile eren'in bana bakıp güldüğünü gördüm bende utanarak yüzümü kapadım.
-Gülünce neden yüzünü kapatiyosun gülüşün çok güzel.
- Ya çok utanıyorum diyerek tebessüm ettim
-Çevremdeki çoğu kızdan farklısin ve....
-Ve.....?
-Boşver ya "zil çaldı amk zil sus zil kapa zil ne çalıyon zil amaç ne zil " diye içimden söylendim ve Eren'le okulu gezmeye başladık her yeri tek anlattım bi yakınlaşma yoktu ....