Arkadaslar biz internete çok az giriyoruz anca 1 haftada 1 giriyoruz. Ama girene kadar en fazla 4 bölüm yazarız. Ama yorumlarınızın birazını okuyabiliriz
ELİF*RABİA
#################################
5-6 saat ders çalıştıktan sonra asagı indim. Ablamla annem ewe gelmişti
-nerdeydiniz?
-sanane be
-üffff bi sorduk yha ne bu atar!!!
-senin yanında kala kala sana cektim
-soru soranda kabahat bn odama çıkıyorum.
-...
Odama çıktıgımda hemen kendimi yataga attim . Çoooookkkk yorulmuştum. Sonra koyunlari saya saya uyuyakaldim
*****************************************
Sabah uyandıgımda saat 05:00 . Wayyyy kendime inanamıyorum. 1 haftadır kendimden bekleeyen bi saatte kalkıyordum . Hemen hazırlanip aşagıya koştum. Kemdime güzel bi kahvaltı hazırladim. Sonra rwsen çıktım. Bugün okula bayaa erken gitmiştim. Sınıfa girdigimde elena sınıftaydi. Beni görünce üstüme gelmeye basladi. O üstüme geldikce bn arkaya gidiyordum. En sonunda sınıftan cıkmayı basarabildim. Elenada bnm pesimden çıktı. Ama bana bisey yapmadı/yapamadı. çünkü ; Bora geliyordu.Bora bizi sınıfta ,baayaaa bi yakışıklı , elenanın sewgilisi ve okulumuzun en popüler cocugu. Elena boranın yanında bana karışmıyor. Çünkü bora babamın kuzeninin cocugu beni kardesi gibi görüyor . Eger elena o.un yanìnda bana karı§ıtsa bora ondan ayrılacagını söledi. o yüzden bana karışamıyor.
Bora beni görünce icten bi gülüsle
-nbr cimcime ?
dedi. Bana cimcime die hitap ediyor bunun nedenini bilmiyorum. solemiyor.
+yhaaaaa bn cimcime degilim taaagggamııı
-tnm tmm ciyaklama :-)
(ayyyy bn senin gülüşü nü yerm yhaaaa *tmm tmm sustum*)
~nie öyle öküzün trene baktıgı gibi bakıyosun (konuşmaya elena katılmasaydi olmazdı zaten)
-elenaaaaaaaaaaaaa
~tmm askim hadi sınıfa gidelim
####################################
Ders boyunca borayı düşündüm. Acaba baska güzel kızlar varken nie elenayla sewgili? Elena o kadar güzel bi kız degil. bizim sınıfta ondan daha güzel cok kız var. Zaten onlarda boranın hayranlari. Boraya şaşıyorum! Ders sonunda berranın yanına gitim(berra diger sınıfta en yakın arkadasım)
-nbr la
+offffff dersler cok sìkıcııı...
-aynen
-hııı esil sana bisey sölücem
+ne:-(
-uffff tmm asma suratını simdi söylücegim sey seni mutlu edicek
+....
-hani sizin bora varya hani okulumuzum hem yajışılısı hem snn babanıın...
+yha meraklandırma insanı nolmus boraya ?
-sanırsak (yani bizim sınoıfla) o seni sewio
+yhaaa ne sacmalıyonuz onun s...
lalalalalalaaaaa
+aha zil çaldi bn sınıfa gidiiim (pic smile)
-ama konuscayİz bu konuyu
+ hadi baaaaaaaayyy
-boraya slm söle
+gıcık :-(
- :-P
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
Offf yeter artık düşünmekten beynimin ici su topladı walla. Tam derse adabte oluyorum berranın teneffüste söyledikleri geliyor aklıma gercekten bora beni sewioabilirmi? Su ana kadar hic böyle bi şeyi hic düşünmemiştim. Bazı kisiler bizi bprayla sewgili zannediyordu ama ben böyle bi şeye ihtimal bile vermemiştim.Ben borayı hep abi gibi görmüştùm büyük bi ihtimalle oda beni kardesi gi.i görüyordu.Zaten o elenayı seviyor. Elena olmasada bizim okulda benden daha güzel kızlar var.(yada bn kendimi avutuyorum)
-Esiiillll kızım duymuyormusun ailen gelmiş hadi aşagıya onların yanına
+pardon hocam dalmı§ım
deyip aşagıya uçtum.