Vacanta de vara

3 0 0
                                    

De fiecare data cand ma trezesc, in secunda doi sunt cu mana pe telefon. In orice moment sunt cu gandul la el. Stiu ca stie ca il port in suflet, dar din cauza faptului ca nu imi pot exprima emotiile, ca nu pot sa arat ce simt, ca il iubesc foarte mult, cum nu am mai iubit pe nimeni chiar daca am mai avut relatii...am stat din alte motive cu ei, tot pentru a ajunge unde mi-am propus, nu am simtit pentru ei ce simt pentru el, el nu stie cu siguranta cat de mult il iubesc. Nu stie ca nu trece minut sa nu ma gandesc la el. Pt ca nu se asteapta sa fie asa din moment ce nu ii arat ca il iubesc, pentru ca nu pot, mi-e greu sa ma deschid, sa arat ce simt. E 13:00 ...si m-am uitat la fix. El incearca sa-mi arate ca ma iubeste, dar eu sunt atat de inchisa in mine incat nu ii permit. Desi cateodata ma indoiesc ca mai simte ceva pentru mine, din cauza atitudinii mele, continui sa ma mint ca m-ar iubii si el, un motiv ? M-am uitat la o ora fixa, nu trebuie sa ma indoiesc de acest lucru.

Am asociat ca prin pierderea lui pierd tot. Si vreau sa lupt pentru ca alfel sufletul meu ar fii complet distrus...si el saracul este in vindecare. Cred ca stiu de ce nu-i pot arata iubirea mea, pentru ca mi-e frica , ca am sa-l pierd. Nu-i iubim pe cei ce-i indragim de frica, ca o sa-i pierdem.

E vara, si trebuie sa-mi fac un plan si un pas, sa urc prima treapta spre scopul meu. Trebuie sa fac ceea ce trebuie in vacanta, e singura mea sansa. O data cu inceperea liceului, fara un psihic puternic si experimentat nu voi reusii nimic, iar esecul nu e o obtiune. Altfel renunt la tot. Dar nu, nu voi esua. El e primul motiv pentru care trebuie sa lupt. Si ea, cea mai buna prietena mea, care merita totul si ma motiveaza de fiecare data cand ma gandesc ca vrea sa-si atinga visele si eu fara lupta as putea sa o trag in jos si sa fiu un obstacol pentru atingerea succesului in viata ei.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jul 02, 2019 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Distrugerea voastra Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum