Geldi çattı düğün haftası. Biz çoktan ne giyeceklerimizi hazırladık bile. Konsepti olması bizi biraz zorladı. Ama olsun . Düğün saat 20: 30 da başlayacaktı. Kiyafetlerkmizi giydik kuaföre gittik saçımızı falan yaptırdık. Bir yandan Su 'yu sakinlestiriyoruz neden derseniz aglamaktan öldü kız. Sevgiyi bu kadar sevdiğini bilmiyordum. Neyse hazırlandık şimdi kıyafetlere geldik.
İste hazirdik. Su hayla ağlıyordu. Zaten basladimı susmaz. Ortaokuldayken SU ile ECE birbirine bakarak aglardilar. Bizde bunlar salakmi diye dusunurduk. Amann neyse boş geçin. Bir baktık bizimkiler gelmiyor .
Didemi bayılmamasi icin zor tuttuk . Ayy Toprak cok yakisikli olmuş. Sonrada ilk once Sevgi geldi.
Evet Sevgi geldi bile.
S:Oo çok güzel olmuşsun kuzen ahh ben evlenemedim sen evlen.N:Su yine salaklasti. Çok güzel olmuşsun.
D:Hayatımda gelin görecek olsa seni görürdüm valla.
Sevgi: Okadar çok mu güzel olmuşum ya .
E:Güzel ne demek ben seni tanimasam Dünyanın 8. Harikası sanırdım.
Sevgi: Okadar diyorsun.
D:desin bir zahmet.
Sonradan Yigit geldi .
(T:TOPRAK M:MERİÇ E:ENES DZ:DENİZ Y:YİĞİT )
T: Ooo damat bey de teşrif ettiler.
Y:öyle deme be kanka.
Sevgi: öyle demeyin benim kocama.
E:şuna bak hemen kocasını korurmusmusta.
Konuşmamız bittikten sonra aşağı indik. Bir baktik ki Asya gelmis. Hepimiz gülmekten koptuk. Asya bunu giymişti.
Salak ķız kostüm partisi sanmış. Bizi öyle görünce yüzü düştü. Biz hayla guluyorduk.
Asya: ne guluyosunuz yaa nee?
Biz yine gülmeye basladik.
Evet arkadaşlar bölüm bitti. Nasıl Ben? Arkadaşlar okuyorsunuz begenmiyosunuz . Sadece belli başlı kişiler var beğenen. Lutfen okuyun ve begenin bu arada ben TANITIM 3 yapacagim haberiniz olsun ıyi okumalar lutfen begenenin.👍👍👍❤❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYATIM OLDUN
FantasyErkeğin kadını sevmesi ve bunun sayesinde çıkan bir aşk hikayesi...