〔ʟᴇ ɢɪᴏʀɴᴀᴛᴇ ᴘᴀssᴀᴠᴀɴᴏ ɪɴ ғʀᴇᴛᴛᴀ ᴇ, ɢɪᴏʀɴᴏ ᴅᴏᴘᴏ ɢɪᴏʀɴᴏ, Àᴠᴇʟɪɴ sᴛᴀᴠᴀ ᴍɪɢʟɪᴏʀᴀɴᴅᴏ sᴇᴍᴘʀᴇ ᴅɪ ᴘɪù. ᴏᴠᴠɪᴀᴍᴇɴᴛᴇ, ᴛᴜᴛᴛᴏ ɢʀᴀᴢɪᴇ ᴀʟʟ'ᴀɪᴜᴛᴏ ᴅɪ ʏᴏᴏɴɢɪ.
ʟᴏʀᴏ ᴅᴜᴇ ɴᴏɴ sɪ ᴅᴇғɪɴɪᴠᴀɴᴏ ᴜɴᴀ ᴄᴏᴘᴘɪᴀ. ɴᴏɴ ᴀᴠᴇᴠᴀɴᴏ ᴀɴᴄᴏʀᴀ ᴄᴏᴍᴘʀᴇsᴏ ɪʟ sɪɢɴɪғɪᴄᴀᴛᴏ ᴅᴇʟʟ'ᴀᴍᴏʀᴇ, ᴘᴇʀ ǫᴜᴇsᴛᴏ ɴᴏɴ sɪ ᴅᴇғɪɴɪᴠᴀɴᴏ ᴛᴀʟɪ. ᴘᴇʀ ʟᴏʀᴏ ᴇʀᴀɴᴏ ᴄᴏᴍᴇ ʟ'ᴀʀɪᴀ ᴘᴇʀ ɪ ᴘᴏʟᴍᴏɴɪ, ʟ'ɪɴᴅɪsᴘᴇɴsᴀʙɪʟᴇ ᴘᴇʀ ᴠɪᴠᴇʀᴇ ᴅᴇʟʟ'ᴀʟᴛʀᴏ.
ʟᴀ ʀᴀɢᴀᴢᴢᴀ ᴀɴᴄᴏʀᴀ ɴᴏɴ ᴄʀᴇᴅᴇᴠᴀ ᴄʜᴇ ᴜɴᴀ ᴘᴇʀsᴏɴᴀ ᴄᴏᴍᴇ ʏᴏᴏɴɢɪ ᴘᴏᴛᴇssᴇ ᴀᴠᴇʀʟᴇ ᴄᴇᴅᴜᴛᴏ ɪʟ sᴜᴏ ᴀɪᴜᴛᴏ ᴇ ɪʟ sᴜᴏ ᴀғғᴇᴛᴛᴏ.
ᴇʀᴀ ғᴏʀᴛᴜɴᴀᴛᴀ ᴀᴅ ᴀᴠᴇʀʟᴏ ᴄᴏɴᴏsᴄɪᴜᴛᴏ.
ᴅᴏᴘᴏ ǫᴜᴀᴛᴛʀᴏ ᴍᴇsɪ ᴘɪᴇɴɪ, ɪ ɢᴇɴɪᴛᴏʀɪ ᴅᴇʟ ʀᴀɢᴀᴢᴢᴏ ʟᴏ ᴄʜɪᴀᴍᴀʀᴏɴᴏ ᴅɪᴄᴇɴᴅᴏɢʟɪ ᴄʜᴇ sɪ sᴀʀᴇʙʙᴇ ᴅᴏᴠᴜᴛᴏ ᴛʀᴀsғᴇʀɪʀᴇ ᴄᴏɴ ʟᴏʀᴏ ɴᴇʟ sᴜᴏ ᴘᴀᴇsᴇ ɴᴀᴛᴀʟᴇ. ɪɴ ᴄᴏʀᴇᴀ.
ʟᴜɪ ᴀᴠʀᴇʙʙᴇ ᴀɴᴄʜᴇ ᴘᴏᴛᴜᴛᴏ ᴀᴄᴄᴇᴛᴛᴀʀᴇ, ᴍᴀ ɪʟ sᴏʟᴏ ᴘᴇɴsɪᴇʀᴏ ᴅɪ ᴅᴏᴠᴇʀ ᴀʙʙᴀɴᴅᴏɴᴀʀᴇ ǫᴜᴇʟʟᴀ ʀᴀɢᴀᴢᴢᴀ ʟᴏ ғᴇᴄᴇ ᴀʀʀᴇᴛʀᴀʀᴇ. ɴᴏɴ ᴘᴏᴛᴇᴠᴀ, ᴍᴀ sᴏᴘʀᴀᴛᴛᴜᴛᴛᴏ, ɴᴏɴ ᴠᴏʟᴇᴠᴀ.
ɪ sᴜᴏɪ ɢᴇɴɪᴛᴏʀɪ ᴅɪssᴇʀᴏ ᴄʜᴇ sғᴏʀᴛᴜɴᴀᴛᴀᴍᴇɴᴛᴇ, ᴘᴇʀ ʟᴜɪ, ᴅᴏᴠᴇᴠᴀ ᴘᴇʀ ғᴏʀᴢᴀ ᴀᴄᴄᴇᴛᴛᴀʀᴇ, ɴᴏɴ ᴘᴏᴛᴇᴠᴀ ᴀғғᴀᴛᴛᴏ ʀɪғɪᴜᴛᴀʀᴇ. sᴀʀᴇʙʙᴇ ᴀɴᴅᴀᴛᴏ ᴄᴏɴ ʟᴏʀᴏ ɪɴ ᴄᴏʀᴇᴀ, ᴄʜᴇ ʟᴜɪ ʟᴏ ᴀᴠᴇssᴇ ᴠᴏʟᴜᴛᴏ ᴏ ɴᴏ.
ɪʟ ʀᴀɢᴀᴢᴢᴏ, ʟᴏ sᴛᴇssᴏ ɢɪᴏʀɴᴏ ᴅᴇʟʟᴀ sᴜᴀ ᴘᴇʀᴛᴇɴᴢᴀ, ᴅᴇᴄɪsᴇ ᴄʜᴇ ʟᴏ ᴀᴠʀᴇʙʙᴇ ᴘᴀssᴀᴛᴏ ɪɴsɪᴇᴍᴇ ᴀʟʟᴀ ʀᴀɢᴀᴢᴢᴀ, ᴘᴇʀ ᴘᴏᴛᴇʀ sᴛᴀʀᴇ ᴜɴ'ᴜʟᴛɪᴍᴀ ᴠᴏʟᴛᴀ ᴄᴏɴ ʟᴇɪ, ᴍᴀ sᴏᴘʀᴀᴛᴛᴜᴛᴛᴏ ᴘᴇʀ ғᴀʀɢʟɪᴇʟᴏ sᴀᴘᴇʀᴇ.
ᴠᴏʟᴇᴠᴀ ғᴀʀʟᴇ ᴜɴ ᴜʟᴛɪᴍᴏ ʀᴇɢᴀʟᴏ, ᴘᴇʀ ᴘᴏɪ sᴘᴀʀɪʀᴇ ᴅᴀʟʟᴀ sᴜᴀ ᴠɪᴛᴀ〕
STAI LEGGENDO
〔S̴e̴e̴s̴a̴w̴〕 ~ [COMPLETATA]
Diversos||...tí hσ sαputσ pєrdєrє, mα nσn dímєntícαrє...|| {BTSITA} ɪɴɪᴢɪᴀᴛᴀ: 13/6/2019 ғɪɴɪᴛᴀ: 3/7/2019