1) Harry siedzi w kawiarni, w której niegdyś spędzaliście większość swojego czasu - to właśnie tam po raz pierwszy się poznaliście i często organizowaliście swoje spotkania akurat w tym miejscu, dlatego było ono takie wyjątkowe. Zerwaliście niecałe dwa miesiące temu, lecz chłopak dalej nie może pogodzić się z waszym rozstaniem i strasznie za tobą tęskni, dlatego przychodzi tutaj i wspomina stare czasy, licząc, że może kiedyś ponownie wasze drogi się zejdą.
W pewnym momencie widzi, jak wchodzisz do kawiarni. Na jego twarzy pojawia się uśmiech, lecz jego radość znacznie przygasa, gdy dostrzega u twojego boku obcego mu mężczyznę, z którym zawzięcie o czymś rozmawiasz i się uśmiechasz.
2) Wyszłaś na zakupy, zostawiając swojego chłopaka Louis'a w domu wraz z Zayn'em i Niall'em. Mężczyźni zaczęli się wygłupiać w salonie, co nie skończyło się za dobrze, ponieważ blondyn strącił ze stolika szklaną figurkę w kształcie łabędzia, która rozbiła się na podłodze.
Zayn: Masz przerąbane, stary!
Niall: Nie gadaj, tylko pomóż mi to posprzątać! Zrobimy tak; kiedy (T.I.) wróci do domu, będziemy siedzieć i oglądać telewizję, jakby nic się nie stało!
Louis: To nie przejdzie. Zauważy, że figurka zniknęła!
Niall: I dlatego ty powiesz, że przestawiła tą dekorację w inne miejsce i nie masz zielonego pojęcia, gdzie ją postawiła. Tylko nic jej nie mów!
Szatyn nie był przekonany do tego pomysłu, ale ostatecznie pomógł w zbieraniu szkła i wyrzucili odłamki. Kiedy wróciłaś do domu, cała trójka siedziała przed telewizorem i udawała zainteresowanie filmem akcji.
(T.I): Gdzie jest figurka? - od razu zauważyłaś brak elementu.
Louis: Przecież ją przestawiłaś - chłopak udawał spokojnego.
Posłałaś mu groźne spojrzenie, które wyraźnie dało mu do zrozumienia, że nie uwierzyłaś mu w tą wymówkę i ma natychmiast powiedzieć, kto stoi za zniknięciem łabędzia. Louis wiedział, że jeśli nie dostaniesz odpowiedzi, wściekniesz się na niego. Obiecał też jednak, że nie piśnie żadnego słówka na ten temat, dlatego zerknął w stronę Niall'a, wskazując tym samym sprawcę zdarzenia.
Niall: Dzięki, Louis...
3) Od piętnastu minut próbujesz rozbawić Niall'a swoimi żartami, ale bez oczekiwanego skutku. Ostatecznie blondyn zaśmiał się na jeden z twoich dowcipów, lecz nie dlatego, że był zabawny, tylko dlatego, że był on tragiczny.
4) Wróciłaś z randki z Liam'em. Był to naprawdę miło spędzony czas, dlatego z twarzy nie schodził ci uśmiech. Po odbyciu wieczornej toalety, wróciłaś do swojego pokoju. Pisnęłaś, kiedy dostrzegłaś w pomieszczeniu bruneta.
(T.I.): Co ty tu robisz? Jak wszedłeś? Przecież drzwi były zamknięte!
Liam: Zostałem ugodzony strzałą Amora. Przez ciebie oszalałem!
5) Jesteś w trakcie przeprowadzki do nowego mieszkania. Zostały ci ostatnie kartony do przeniesienia, dlatego też co chwilę chodzisz od samochodu do mieszkania i na odwrót. Zayn jest twoim sąsiadem i nie może oderwać od ciebie wzroku, dlatego cały czas cię obserwuje.
CZYTASZ
Imagify/1D
General FictionImagify; - Harry Styles - Louis Tomlinson - Niall Horan - Liam Payne - Zayn Malik Zapraszam xx