1) Wraz z Harry'm tworzycie szczęśliwe małżeństwo z waszą kilkumiesięczną córeczką. Dzisiaj chłopak po raz pierwszy został sam w domu z waszą kruszynką, dlatego stres zżerał go od środka - nie wiedział, czy sobie poradzi. Już kilkanaście minut po twoim wyjściu do sklepu, (I.W.C.) zaczęła płakać. Brunet nie wiedział, jak uspokoić maleństwo, więc pierwsze, co przyszło mu do głowy w celu jej uspokojenia, było zrobienie głupiej miny.
Niestety, po tym wasza córka zaczęła płakać jeszcze mocniej.
2) Louis szykuje się na randkę z tobą. Jak na złość skończyły mu się perfumy. Przez dłuższą chwilę zastanawiał się, co zrobić - do najbliższej drogerii miał dwadzieścia minut drogi, a miał zjawić się pod twoim domem dokładnie za dziesięć minut.
Ostatecznie wpadł na genialny pomysł, by wykorzystać owoce jako naturalne pachnidła.
3) Blondyn zeszłej nocy wrócił pijany do domu. Miał wyskoczyć z Liam'em na jedno piwo, lecz wypił zdecydowanie więcej, dlatego zaraz po tym, jak wstaje, robisz mu awanturę o to. Niall jednak nie przejmuje się tym i w spokoju leczy swojego kaca, pozwalając ci się wykrzyczeć.
4) Siedzisz w salonie i czytasz książkę, a w między czasie słyszysz, jak twój chłopak Liam wraca do domu. Byliście w związku ponad rok, dlatego zdecydowaliście się zamieszkać w jednym mieszkaniu. Chłopak wybrał się na zakupy i przez ponad dwie godziny nie było go w domu. Zaraz po tym, jak wszedł do budynku, zamknął się w łazience.
Liam: Zdecydowałem się zmienić nieco swój styl! - krzyczy z łazienki.
Odłożyłaś magazyn i usiadłaś wygodniej na kanapie, czekając, aż brunet opuści łazienkę.
(T.I.): Mam się zacząć bać? - odkrzyknęłaś z uśmiechem. Po kilku minutach Liam w końcu wyszedł z pomieszczenia, w którym się przebierał.
Liam: Podoba ci się? Jak wyglądam?
5) Zayn cały dzień siedzi przed telewizorem i gra w gry, podczas, gdy ty robisz porządki w waszym mieszkaniu. Po dłuższej chwili pracy, stanęłaś nad nim zirytowana jego postawą. Liczyłaś, że sam ruszy cztery litery i ci pomoże, lecz tak się nie stało, dlatego zwróciłaś mu uwagę.
(T.I.): Może byś tak chociaż naczynia umył?
Zayn: Dziunia, nie jesteś moim szefem.
CZYTASZ
Imagify/1D
General FictionImagify; - Harry Styles - Louis Tomlinson - Niall Horan - Liam Payne - Zayn Malik Zapraszam xx