#0,Λίγα λόγια

10 5 0
                                    

"Απλά μην μου ξανά φτιάξεις κέικ " απάντησε φανερά απρόθυμος στο να πάρει μέρος σε αυτή τη γελοία συζήτηση.

"Ποτέ;" τον ρώτησα και κοίταξα μια το ζεστό κέικ  μου ,όπου βρισκόταν σε μια πράσινη πιατέλα και μετά παλί αυτόν.

"Ποτέ!" μου μίλησε με νόημα και μου έκλεισε τη πόρτα στα μούτρα.

Κοίταξα για τελευταία φορά την πόρτα του και έκανα ένα μορφασμο  αηδίας όταν είδα μια αράχνη στο τοίχο του.

Μήπως ,θες εσυ ενα κομμάτι;

|Λίγα λόγια|

Η Ava μετακομίζει με τη μητέρα της και την αδερφή της στο καινούριο σπίτι τους,μαζί τους είναι ο καινούριος άντρας της μαμάς τους και ο μικρός γιος του.
Της Ava της άρεσε να διαβάζει βιβλία, να ακούει ποίηση στο παλιό κασετόφωνο και αλλά διαφορά που είχαν σχέση με το διάβασμα. Ήταν το αντίθετο της αδερφης της Zoe,ασχολείται με τη μόδα ,τα αγόρια και τα ψώνια. Για την Ava ξεκίνησαν όλα οταν καθόταν στο παράθυρο του καινούριου της δωματίου και χάζευε τον γιο των γειτόνων. Οπότε για να τον προσεγγίσει έφτιαξε το πετυχημένο της κέικ  ,αλλα μάλλον αυτο δεν έπιασε οπότε ζήτησε βοήθεια απο την αδερφή της που ξέρει απο αυτα. Και τότε όλα άρχισαν.!!!

Λοιπόν είναι πρώτη φορά που γράφω ιστορία οπότε ελπίζω να σας αρέσει.
Και ελπίζω να μην υπάρχει καμία παρόμοια γιατι αλήθεια είναι δικη μου ιδέα.
Δεν θέλω να πουν ότι αντιγράφω.

In action #How to approach a boy according to your sister.#JJASC19Where stories live. Discover now