Sammy se baga in seama

167 16 0
                                    

In urmatoarele nopti am inceput sa ma vad cu acel vampir si chiar...m-am distrat.Nu pot sa cred ca spun asta dar e o companie chiar placuta.Totul era perfect pana cand Sam a inceput sa puna intrebari.

-Ti-am spus doar ca vreau sa mai iau aer dupa atata fuga si ucis chestii.

-Stiu ca minti.Se intampla ceva cu tine si o sa aflu ce.Orasul acesta iti dauneaza.

-Pur si simplu m-am saturat de viata asta!

-Asta este destinul tau si trebuie sa-l accepti! Daca nu iti place renunta.

-Sammy,n-am spus asta.Vreau doar sa ma pot aseza la casa mea si sa am o viata normala.Si chiar imi place orasul asta.

-Atunci spune-i adio orasului asta pentru ca noi plecam.Si daca nu vi cu mine atunci o sa plec singur.

-Pleaca!,am spus eu si am iesit din camera de hotel trantind usa in urma mea.Nu pot sa cred ca Sammy este asa de copilaros.Fiind seara am plecat direct la ascunzatoarea Samanthei.Cand am intrat ea s-a intrs si a afisat un zambet strengaresc si a rostit:

-Ce ma bucur sa te vad.Cand am vazut-o mi s-a scurs toata enrgia negativa din trup si a fost inlocuita cu dorinta si altceva..cu iubire.Cred ca asta este.M-am dus spre ea sa o imbratisez dar in clipa urmatoare s-a auzit un pocnet si totul s-a intamplat foarte repede:Samantha a fost tintita de o sageata si cand am inceput sa alerg spre ea am fost lovit in cap.

Cand m-am trezit mi-am amintit ce s-a intamplat si am inceput sa o strig pe samanta.Era la un metru distanta de mine si era inconstienta.

-Nu pot sa cred,a spus o voce cunoscuta cu repros si durere in suflet.

-Sammy?

Imi pare rau ca este scur dar am vrut sa va tin in suspans.

Iubire cu nabadai(Supernatural FF)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum