O boże nie cierpię tego. Pierwszy września. Przekleństwo wszystkich nastolatków. Idę do pierwszej liceum. Huraaa! (Żart). Nie dość, że zaczyna się szkoła to jeszcze trzeba wstawać o nie ludzkiej porze- 7:00. To naprawdę jest nie ludzkie. W wakacje o tej porze to ja się na drugi bok przewracałam! W złym chumorze podąrzyłam do szkoły. Zaczęłam się zastanawiać nad moją szkołą. Może będę miała w klasie jakiś gorących chłopaków? No oby, bo inaczej co ja będę na lekcjach robić, niż gapienie się na nich? Na szczęście dostałam się do kasy z moją najlepszą przyjaciółką- Kasią. Z tą idiotką znam się od piaskownicy. Dosłownie. Poznaliśmy się na placu zabaw w piaskownicy gdy miałyśmy po 4 lata. Od tamtego zdarzenia jesteśmy nie rozłączne. Kocham ją jak siostre.
Po 10 minutach drogi doszłam do szkoły. Od razu pokierowałam się do auli. Chodziłam tu też do gimnazjum więc szkole znam na wylot. Na prawdę. To co odwalałam z kolegą po kontach w tej szkole to jest masakra. Oczywiście w dobrym sensie... Na auli było już wielu uczniów, wśród nich zauważyłam Kasie. Gdy ona mnie zauważyła zaczęła uśmiechnęła się sugestywnie. Ja wiem co to oznacza... W tym samym momencie zaczęłyśmy piszczeć i do siebie biec, żeby się przytulić. Gdy już miałam ją w ramionach uladłyśmy na podłogę śmiejąc się.
- Bożeee Sofi nie widziałam cię 3 tygodnie! Jak we Włoszech?
- Super! Poznałam takich chłopaków że ughh.
Po auli rozniósł się nasz pisk, a po chwili chrząkanie. Odwróciłyśmy się w stronę głosu. Głosem okazał się być dyrektor.
- Dziewczęta, co robicie na podłodze?
- Gwałcą się!- krzyknął któryś z chłopaków. Cała sala zaczęła się śmiać. My też.
- Wstawajcie z tej posadzki.Grzecznie wykonałyśmy polecenie i udałyśmy się na jedną z ławek.
Dyrektor zaczął pieprzyć o bezpieczeństwie i innych bezużytecznych sprawach. Po czym wywołał nazwiska osób z pierwszych klas i ich wychowawcę oraz sale, która będzie ich klasą. Na koniec nas porzegnał i rozeszliśmy się do klas.- Potem mi wszystko opowiedz.
- No pewka.- powiedziałam wchodząc do klasy..._______________________________________
Pierwszy rozdział. Jak wam się podoba?