💚 20 💙

1.4K 118 25
                                    

"Szeretlek Harry" Mondtam az első alkalommal. Mosolygott és azt mondta: "Én is szeretlek, LouBear.

"Szeretlek Harry" Mondtam miközben a színbadon énekeltünk. Mosolygott és édesen nézett rám.

"Szeretlek Harry" Mondtam sírva, mikor szétválasztottak minket. Esküszöm hallottam szíve egyre hevesebb dobogását.

"Szeretlek Harry" Mondtam neki, mielőtt kiléptünk volna a tömeghez. Rám nézett és ugyanúgy mosolygott,  mint amikor először mondtam.

"Szeretlek Harry" Mondtam neki, mielőtt elmentünk a tetoválóhoz, hogy bizonyítsuk örökre egyek leszünk.

"Szeretlek Harry" Suttogtam neki az éjszaka közepén.

"Szeretlek Harry!" Sikítottam,mikor a szerződés véget ért. Az arcán akkora mosoly tündökölt, hogy már szinte fénylett a boldogságtól.

"Szeretlek Harry" Mondtam az esküvőnk napján. Megcsókolt és azt mondta:"Veled maradok örökké"

"Szeretlek Harry" Mondtam miközben néztem az első gyerekünket játék közben.

"Szeretlek Harry" Mondtam, amikor újra egyedül voltunk hosszú idő óta először. Megígérte nekem, hogy mindig az enyém lesz.

"Szeretlek Harry" Mondtam elfolytott hangon, miközben lenéztem a koporsóra. Nem volt senki sem körülöttünk, csak mi.... ketten.

"Szeretlek Harry" Suttogtam az utolsó lélegzevételmnél. Körbevett a sötétség. Nem sokkal később találkoztam a halállal.

🖤🖤

We're just two ghosts standing in the place of you and me.
Trying to remember how it feels to have a heartbeat.

🖤🖤

LARRY IS FUCKING REAL  // - befejezettWhere stories live. Discover now