MULTİMEDYA (HAYAT)
Kurtuldum.Artık istediğim her şeyi yapabilirim.Özgürüm.O sarhoştan ve sürtükten kurtuldum.Sadece ablamın üzülmesi beni de üzüyor. Bide tabi parasız kalmamız...
(kapı tıklanma sesi )
Hayat : Gir !!!!
Hayat : ablacım nasılsın iyi misin ?
Hayal : nasıl iyi olabilirim ki.Akrabalarımız bizi kabul etmiyor.Artık kendi ayaklarımızın üstünde durmamız gerek.
Hayat : Ablacım kafana takma zaten babamız sarhoş annemiz sürtüktü.Bu olaydan sonra akrabalarımız bizi yanlarına alsalar bile biz onların yanına gitmezdik.Evi satarız daha küçük bir ev alırız.
(birbirlerine sarılırlar hayal odadan çıkar.)
Benim bir an önce bu hastaneden çıkıp iş bulmam lazım.Ablam tıp okuyor benim ona yük olmamam gerek.
Yağız : merhaba.
Hayat : Siz doktor musunuz ?
Yağız : Hayır.Sizin içerde konuştuklarınıza kulak misafiri oldum.Yanlış duymadıysam paraya ihtiyacınız var.
Hayat : var da... Bu sizi ne kadar ilgilendirir.
Yağız : elimde babanızın kazandığının 10 katı kazanacağınız bir iş var desem.
Oha... Ne işmiş be bu ama bu işte yalnız benim çalışmam gerek ablam üniversitede okuyor.Benim ona yardımcı olmam gerek bu iş ne olursa olsun kabul edeceğim.
Hayat :Tamam ama ablamın bu işten asla haberi olmayacak.
Yağız : Ne iş olduğunu sormayacak mısın ?
Hayat : Hayır .Çünkü bu paraya ihtiyacım olduğu için iş ne olursa olsun kabul ...
Yağız : Tamam o zaman ben sana numaramı vereyim sen hastaneden çıkınca beni ararsın.
Hayat : Ama ben önden avansımı isterim.
Yağız : Fazla uyanığız galiba. Tamam hastaneden çıkınca konuşuruz.
ARKADAŞLAR İLK BÖLÜM BİRAZCIK SIKICI OLABİLİR AMA DİĞER BÖLÜMLERDE BOMBALAR PATLAYACAK :) :) :)
YORUM VE VOTELERİNİZİ BEKLERİM...
sonsuzadek676 ve MyAngel357
takip edin...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TATLI BELA
Romanceiki kardeşin annesi ve babası öldükten sonra verdiği yaşam mücadelesi ...