Lola's P.O.V
Stăteam chiar aici, în această staţie, pe această vreme mohorâtă, aşteptându-mi cea mai bună prietenă, venind din vacanţa sa prelungită. Aş fi vrut să mă aşez pe bancheta din staţie, însă am preferat să stau în picioare decât să îmi îngheţe fundul. Afară tocmai plouase, iar bălţile noroioase deja se formaseră. Ştiind că prietena mea ar putea ajunge din clipă în clipă, m-am dus la marginea trotuarului să arunc un ochi după autobuz. În acel moment, o motocicletă mi-a tăiat calea, trecând peste băltoaca din faţa mea şi făcându-mă leoarcă. Tot ce am putut să fac a fost să ţip, pentru că pe lângă faptul că îmi era frig, acum sunt şi murdară."Idiotule!" Am strigat către el şi mi-am ridicat degetul mijlociu în aer, văzând cum îşi întoarce capul în spate, afişând un rânjet lung şi continuându-şi drumul. "Sper să faci accident" mi-am spus eu în sinea mea, în timp ce mă uitam la corpul meu. În mai puţin de 10 minute, autobuzul a sosit, Katie făcându-şi apariţia şi strângându-mă într-o îmbrăţişare caldă.
- Lola, uită-te la tine eşti...
- Murdară, udă fleaşcă?
- Oh, voiam să spun schimbată, dar merge şi varianta ta. Ce s-a întâmplat? Spune ea scăpând un chicot.
- Poveste amuzantă. Ce ar fi să o auzi acasă? Pariez că eşti destul de obosită după atâta drum.
- Ai dreptate, să mergem. Abia aştept să văd apartamentul tău!
După ce am ajutat-o pe Katie să îşi ridice bagajele, ne-am îndreptat împreuna spre locuinţa mea, încercând să îmi înlătur gândurile cu motociclistul ăla enervant.
Zayn's P.O.V
Ardeam de nerăbdare să ajung o dată acasă. Eram atât de obosit în urma cursei de azi, încât simţeam cum îmi ard ochii. Probabil de aceea nu am văzut-o pe tipa din staţie. Bine, trebuie să recunosc că mă simt puţin prost că am murdărit-o, dar nu regret că am fost martor la scena în care apa a ţâşnit pe corpul ei, lipindu-i tricoul de abdomen. La dracu, era sexy. Oh, încerc să îmi fac conştiinţa să renunţe la astfel se gânduri murdare, era doar o tipă şi o simplă întâmplare. La urma urmei, tricoul acela se poate spăla, iar ea, de asemenea. Dă drumul la apa fiebinte, se dezbracă lent, sutienul ei atingând marginea căzii şi...O DOAMNE, ZAYN. Hormonii mei o iau razna în ultimul timp. Poate ar trebi să trec la o tură prin club, dar sunt prea epuizat pentru vreo partidă, aşa că mă rezum la drumul meu spre casă.
Lola's P.O.V
În mai puţin de 20 de minute Katie şi cu mine ajungem în fața blocului meu. Urcăm scările şi intrăm în încăpere, lăsând bagajele în fața uşii şi invitând-o pe prietena mea în sufragerie.
- Locul ăsta e genial, Lola.
- Şi foarte scump. Chiria este groaznică şi abia mi-o pot permite, însă momentan mă descurc, având în vedere că salariul la biblioteca la care lucrez e destul de bun.
- Lucrezi la o bibliotecă? Mă întreabă Katie curiosă, aşezându-se lângă mine.
- Da. Eu doar supraveghez biblioteca, recomand cărți cititorilor şi îi ajut să aleagă tot ce e mai bun.
- Sună grozav.
- Chiar este. Viața ta cum mai e?
- Oh...spune ea şi văd cum obrajii ei prind o culoare roşiatică.
- KATELLINE DEAN CUM ÎL CHEAMĂ? Strig eu către ea chicotind.
- Despre ce vorbeşti?
- Poate că plecat tu 3 luni în vacanță, dar te cunosc prea bine.
- Oh. Păi de unde să încep? Am cunoscut un băiat, ne-am îndrăgostit şi mi-a cerut să ne mutăm împreună. Ai mei au aflat şi nu au fost deloc de acord cu ideea, având în vedere că nu e un tip prea "cuminte". Este pasionat de moticiclete şi trăieşte cam periculos.
Când am auzit cuvântul "motocicletă" mi-am amintit de tipul de azi şi tocmai am realizat că eu nu mă schimbasem de hainele ude. Aşa că în timp ce Katie vorbea, eu îmi căutam nişte haine curate.
- Unde rămâsesem? Oh, da. Eu am făcut pe mica rebelă şi le-am spus alor mei că voi locui la tine pe parcursul liceului, însă Lola, el stă în acelaşi oraş, merge la acelaşi liceu cu noi. Respirăm acelaşi aer.
- Şi ce vrei tu să spui e că...
- Să mă laşi să stau la el şi să mă acoperi în fața alor mei.
- Nu ştiu ce să zic, Kat...
- Îl iubesc. M-a invitat chiar şi la balul mascat de anul ăsta.
Oh, la naiba. Am uitat complet de bal. Sunt nouă în acest liceu şi pun pariu că voi fi tratată "minunat".Urăsc balul de început de an, însă cum este obligatoriu, nu am de ales.
- Bine, fie. O fac. O singură condiție...
- Ce condiție, Lola?
- Mă duceți şi pe mine cu maşina voastră la bal. Nu am chef să iau autobuzul într-o rochie atât de strâmtă.
- Categoric.
O văd cum începe să râdă cu poftă şi mă trage într-o îmbrățişare caldă şoptindu-mi un "mulțumesc". O iubesc şi mi-a lipsit. Restul serii ne-o petrecem vorbind despre viețile noastre şi râzând la peripețiile prin care a trecut în vacanța sa.
Sfârşitul primului capitol.
CITEȘTI
Soulmates | Ziley
Fanfiction"Soulmates" prezintă povestea de dragoste care se înfiripă între o tânără obişnuită pe nume Lola Williams şi un tânăr rebel, Zayn Malik. Acesta este pasionat de motociclete, curse ilegale şi viteză şi duce o viaţă controversată până ce o întâlneşte...