Capitolul 03

251 19 2
                                    


M-am trezit din transă abia în momentul în care corpul meu a început să simtă adierea vântului rece. A dispărut în întuneric. Printr-un singur dans, acest "înger" cu pieptul înaripat mi-a luat minţile. A plecat. A plecat fără ca măcar să îmi dea un mic indiciu despre identitatea lui...

***

Ei bine, iată-mă aici în fața liceului "East High". Curtea este plină ochi de elevi care mai de care nerăbdători să înceapă noul an sau mai degrabă nerăbdători să se termine. Ochii mei o caută pe Katie cu disperare prin mulțimea de adolescenți și din fericire reușesc să o găsesc. Mă îndrept către grupul ei alături de care se aflau doi băieți, unul dintre ei înconjurându-i talia prietenei mele. El trebuie să fie Harry.
"-Lola, ai ajuns!" spune Katie eliberându-se din strânsoarea tipului și oferindu-mi o îmbrățișare.
"-Așa se pare."
"-Ei bine, lasă-mă să-ți fac cunoștință cu Harry, de care ți-am tot spus."
Era un tip creț, șaten, înalt, cu ochii verzi, două gropițe în obraji și câteva tatuaje pe brațe. Eh, ce pot spune..tipul era arătos.
"Sunt Lola." întind mâna spre el, iar acesta mi-o prinde zâmbind amabil.
"Harry."
Privirea îmi zboară spre celălalt băiat, din spatele lui, însă el mă observă, iar eu îmi mut rapid privirea spre Katie.
"El e Zayn." spune aceasta.
Un tip înalt, brunet, cu o jachetă neagră din piele și cu un look puțin neglijent, dar care îl făcea să arate chiar sexy. Fuma o țigară, suflând fumul în partea opusă nouă. Deși nu îl cunosc, aș spune că e cam ciudat tipul, însă fiecare nume are și o poveste, deci cine știe ce se ascunde sub privirea asta misterioasă. Se pare că el este Zayn.
"Hei." spun scurt, iar el nu schițează niciun gest.
Aproape că mă simt prost pentru că m-am afirmat, însă din fericire pentru mine, clopoțelul a sunat.
Îi lăsăm pe băieți în urmă, iar eu și Katie intrăm în școală.
"-Ce ai prima oră?" mă întreabă.
"-Engleză. Tu?"
"-Din păcate nu avem același curs. Eu am istorie, dar nu îți face griji ne vedem după oră."
Îi zâmbesc și îmi iau cărțile din dulap, apoi îl închid mergând în partea opusă a lui Katie. După ce găsesc sala de curs. intru și mă așez în a doua bancă. Clasa e destul de drăguță, decorată cu tablouri și lucrări a multor scriitori renumiți.
După ce clasa se ocupă, câteva minute mai târziu o doamnă stilată, înaltă, cu câteva cărți în mână pășește înăuntru.
"-Ei bine, dragilor iată că un nou an a sosit. Cu toții așteptam cu nerăbdare clipa în care ne vom revedea! Ah, glumesc. Deja îmi lipsește vacanța."
Câteva chicoteli se aud în clasă după ce profesoara face această afirmație. Ceva îmi spune că avem un câștigător pentru locul "profesorul preferat."
"-Ei bine, am înțeles că avem elevi noi. Pentru cine nu mă cunoaște, mă numesc Doamna Teach și voi fii profesoara voastră de limba engleză."
Zâmbesc către aceasta, însă după câteva secunde ușa se deschide, iar pe ea intră nimeni altul decât..Zayn?
"-Mă scuzați că am întârziat."
Acesta dă buzna în clasă, așezându-se rapid în locul lui din spate, fără ca măcar să aștepte reacția Doamnei Teach.
"-Ai terminat țigara, Zayn?" hohote de râs se aud din clasă după ce profesoara se adresează. Acesta nu spune nimic, însă zâmbește cu subînțeles.
E oficial, o iubesc pe profă.

***

În timpul orei mă simțeam..urmărită. Din când în când trăgeam cu coada ochiului la Zayn. Se holba încontinuu, iar eu nu făceam decât să mă fâstâcesc. Ce dracu e cu mine? Recunosc, începea puțin să mă sperie. Privirea lui mă presa. După o oră de "chin", clopoțelul a sunat. Mă simțeam ușurată. După ce profesoara a părăsit clasa, mi-am luat geanta și am dat să mă ridic, însă la ce neatentă sunt ca de obicei, m-am împiedicat de piciorul scaunului și eram așa de aproape să cad, însă un braț mi-a prins talia. M-a tras la pieptul său, iar pentru câteva secunde m-am blocat, fixându-i privirea. Fuck, era el.
"-Ai grijă."
A spus, iar picioarele mele s-au înmuiat. M-a eliberat din strânsoarea sa și mi-am așezat geanta pe umăr, mormăind un "Mulțumesc". Am mers către ușă, iar în pragul acesteia m-am oprit întorcând privirea spre el.

A zâmbit.

***

După 6 ore de școală, eu și Katie ieșim din curtea școlii, mergând spre casă.
"-Doamne, sunt atât de obosită!"
"-Și eu. Abia aștept să ajung acasă."
"-Te duci la Harry în seara asta?" am întrebat-o, așezânu-mi geanta pe umăr.
"-Așa stabilisem. Nu te superi, nu?"
"-Neah, m-am obișnuit singură." chicotesc.
După ce mergem înpreună câteva străduțe, noi trebuie să ne despărțim, întrucât casa lui Harry este în cealLtă direcție. O îmbrățișez pe Katie și îi urez o noapte bună, iar apoi mă îndrept liniștită spre casă. După câteva minute ajung și eu acasă și mă trântesc în pat.
Ziua asta a fost lungă. Mintea îmi zboară aiurea la el, la îngerul meu dansator. Mă întreb cine era și de ce m-a lăsat baltă. Gândurile îmi sunt întrerupte de stomacul meu gol care cere de mâncare. Mă reped de îndată la frigider, însă din nefericire e gol.
"-Știam eu că trebuia să fac cumpărături ieri.."
Mă schimb de haine și îmi iau niște colanți negri, din piele lucioși, converșii negri, un maiou alb și jacheta neagră, iar apoi ies din casă. Mă gândeam să fac și niște cumpărături, dar să mă și bucur de o plimbare în noapte. Luna era strălucitoare și lumina toată aleea. Știu că este cam periculos să umblu noaptea pe străzi, însă nu îmi e frică. După ce conștiința mea a spus asta, am simțit cum stomacul meu se întoarce pe dos. O mână puternică îmi acoperă gura și mă trage într-o crăpătură de blocuri, izbindu-mi spatele de peretele rece.
În acel moment, am simțit cum inima mea o ia razna și începe să bată agitată.
"-Nu știi că nu e bine să umbli noaptea pe stradă, frumoaso?"
Mi-a șoptit străinul la ureche, strângându-mi coapsele și infiltrându-și o mână pe sub maioul meu. Mă zbăteam încontinuu încercând să ies din strânsoare însă în zadar. Două lacrimi mi-au invadat obrazul. Încercam să țip, însă mâna lui îmi astupa gura. Atunci mi-a venit o idee, așa că l-am mușcat de mână.
"-Ajutor! Cineva să.."
Nu am apucat să spun prea multe, pentru că străinul s-a enervat mai rău și și-a strecurat mâna între picioarele mele. Picioarele îmi tremurau, iar lacrimile îmi invadau obrazul.
"-Ce al dracu ești tu.." aceste cuvinte se aud din spatele străinului. Un tip solid îl apucă pe acesta de pe mine și îl trântește la pământ începând să îl lovească cu pumnii în față. Am încremenit. Deși practic mă salvase, scena din fața mea era cutremurătoare. Bărbatul continuă să îl lovească pe atacator, însă acesta scoate un briceag și îl înjunghie în coaste, apoi o ia la goană.
"-O doamne, o doamne.."
M-am prăbușit în lacrimi lângă el și am reușit să îl ridic până la stradă unde luminau felinarele. Mare mi-a fost surpriza, atunci când i-am văzut chipul.
"-ZAYN?!"
"-Sunt bine.." spune el cu jumătate de gură încercând să se țină pe picioare.
Îmi adun toate puterile și îl ajut să se sprijine de mine, mergând împreună acasă. Deschid ușa și îl ajut să se așeze cu grijă pe pat.
"Sunt bine, serios.."
Mă îndrept către dulap, ștergându-mi lacrimile și scoțând o trusă de prim ajutor.
"ZAYN, SÂNGEREZI."
Noroc că am făcut câteva cursuri de prim ajutor și mă pricep în astfel de situații. Iau sticla de rivanol și niște vată, apoi îi ridic puțin tricoul dezinfectând zona afectată.
"-Mă ustură."
"-Dă-l jos." fiind prea strâmt, îl ajut să își îndepărteze tricoul pentru a-mi face treaba mai bine.

O DOAMNE.
E el. Cum e posibil? Persoana care practic mi-a salvat viața de două ori într-o zi..e el.
Două aripi albe în mijlocul cărora era un sărut erau tatuate pe pieptul lui.
Am încremenit, iar inima mea a început să o ia iar razna.
"-Lola?" mă întreabă.

Zayn e îngerul.

_______________________________________________________

Am postaaaaaaat. Aaaaaa!! Știu că a trecut atâta timp omg, îmi pare așa rău, dar chiar nu aveam nicio idee. Promit că o să postez des și omg mulțumesc pentru voturi și comentariile frumoase. Ce părere aveți de ff? este primul pe care îl scriu. Dar de Zayn și Lola? omf omf abia aștept să vă văd reacțiile. Vot&Comment până data viitoare!

kisses, Katie.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Mar 14, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Soulmates | ZileyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum