🗡️Levi Ackerman🗡️
Zapukałaś do drzwi prowadzących do gabinetu waszego dowódcy z stertą papierów od Hanji. Po usłyszeniu proszę otworyłaś drzwi prawie przy tym rozsypując dokumenty. Naszczescie udało Ci sie je utrzymać i nie zrobić gafy. Wchodząc zauważyłaś że Erwin nie jest sam, a na fotelu umiejscowionym naprzeciw, siedzi niezawysoki brunet i tak jak błekitnooki patrzy na ciebie czekając aż podasz powód twojego przybycia.
- Dzień dobry - witasz się lekko schylajac głowę - przyniosłam raporty od pułkownik Hanji.
- Witaj - odpowiada Ci generał po czym dodaje - połóż je tutaj
Kładziesz dokumenty w wyznaczonym przez Erwina miejscu i u wcześnie salutujac opuszczasz pomieszczenie zamykajac za sobą drzwi.
🎖️Erwin Smith🎖️
Zapukałaś do drzwi prowadzących do gabinetu waszego dowódcy z sterta papierów od Hanji. Po usłyszeniu proszę otworyłaś drzwi prawie przy tym rozsypując dokumenty. Naszczescie udało Ci sie je utrzymać i nie zrobić gafy. Wchodząc zauważyłaś że Erwin nie jest sam, a na fotelu umiejscowionegi naprzeciw siedzi niezawysoki brunet i tak jak błekitnooki patrzy na ciebie czekając aż podasz, powód twojego przybycia.
- Dzień dobry - witasz się lekko schylajac głowę - przyniosłam raporty od pułkownik Hanji.
- Witaj - odpowiada Ci generał po czym dodaje - połóż je tutaj
Kładziesz dokumenty w wyznaczonym przez Erwina miejscu i u wcześnie salutujac opuszczasz pomieszczenie zamykajac za sobą drzwi.
🤪Eren Jegar🤪
Pewnego słonecznego dnia pułkownik Hanji po raz kolejny poprosiła cię o zniesienie niemałego stosu dokumentów do gabietu generała. Właśnie otworzyłaś drzwi. Oprócz samego Erwina w gabinecie znajdował się czarnowłosy.
- Dzień dobryyyyy - przywitałaś się ale w trakcie ktoś na ciebie wpadł.
-Przepraszam, przepraszam - powtarzał jak najęty dopukk nie przerwał mu czarnowłosy. Wtedy też. Dowiedziałaś się że chłopak ma na imię Eren i należy do oddziału kaprala.
🐴Jean Kirstein🐴
Pewnego dnia Hanji poprosiła cię byś zaniosła Erwini dokumenty do podpisania. Ty jako dobra przyjaciółka zgodziłaś się bez wahania. Będąc już na miejscu zapukałaś delikatnie w drzwi. Po usłyszeniu pozwolenia znalazłaś się w środku i powiedziałaś o powodzie wizyty. Odłoyłaś szybko papiery i miałaś wychodzić ale twoja uwagę zwrócili 2 chłopcy siedzacy obok na kanapie. Obaj mieli opuszczone głowy. Jeden z nich szczególnie cię zaintrygował.
⚡Farlan Church⚡
Gabinet Erwina dobrze znane ci od dawien dawna pomieszczenie. Właśnie szlas tam by zanieść dowódcy dokumenty. Zapukałaś i usłyszawszy pozwolenie znalazłaś się w środku. Przywitałaś się z Erwninwm i dwiema innymi osobami w pomieszczeniu. Pierwszą był kapral Levi a drugą nieznany ci dotychczas mężczyzna. Odłorzyłaś papiery na biurko i wyszłaś ostatni raz zerkając na chłopaka.
📗Armin Arlelt📘
Przed chwilą zanosiłaś papiery dowódcy a teraz siedzisz sobie w bibliotece która wyjątkowo jest naprawdę zatłoczona. Wszyscy czegoś szukają łącznie z tajemniczym chłopskiem o błekitnych oczach. Chciałaś zaproponować żeby usiadł koło ciebie gdyż znajdowało się tu wolne miejsce ale gdzieś wyparował. Stwierdziłaś że puźniej dowiesz się kto to.
Dziękuję że mimo braku rozdziałów ktoś to czytał i jutro w ramach zadośćuczynienia jutro będzie maraton. Piszcie ile byś cię chcieli rozdziałów a ja postaram się coś wykminić. 😘