MERHABA

3 2 1
                                    

Merhaba okulun ,sınıfın,öğretmenlerin gözde öğrencisi olan ineklerdenim ve bununla gurur duyuyorum.Klişe tanımlar yapmak istemiyorum ismim bu yaşım bu burada oturuyorum vs.Siz ismimin ne olmasını isterseniz onu düşünebilirsiniz.Klasik bir inek öğrenci tipinde olduğümu söyleyebilirim.Diş teli kullanıyorum,ve gözlüklerim var.Ortalama boyun belki bir tık üstünde olabilirim.Orta kilodayım ve kıvırcık uzun saçlara sahibim.Istesem buraya kendi resimlerimden bir tanesini koyabilirdim ama bu hayal etme yeteneğini ve betimlemenin ozelliģini ortadan kaldiracaģı için resim taraftarı değilim.
Bizlere neden hala inek denildiģinin farkına varamıyorum inekler miskin hayvanlardır.Bu yakıştırmayı kendime yapmayı pek sevmesemde öyle denildiği için böyle olduģumu kabul ediyorum."Matematikten de yüz aldı","Ben doksan beş alsam babam evi üzerime yapar","Hayat ona güzel"vb. gibi sözler kullananlara söylüyorum başarılar elbette gurur vericidir fakat kolay elde edilmez.Mücadele,devamlılık gerektirir.Saniyorsunuz ki çok kolay.Ama öyle deģil işte hayatımda olan biteni bilmeden konuşamassınız.
Bu dönem okul 2.si oldum ve gercekten çok üzüldüm çünkü okul hayatım boyunca okul 1.si oldum.Egoya bak diyenler olucaktır ama diyenlere sesleniyorum bence biraz yapabilirim deģilmi?Buna hakkım olmalı en azımdan.Bir tartışmaya girdiģimde veya başka bir durumda"evet o yüzden okul birincisiyim deģil mi?"diye sormak egolu gibi gözüksede bu benim hakkım yani en azından ben öyle düşünüyorum.
Bu konu üzerinde belki bir az daha durabiliriz.Ne dersiniz?
Tanisma bölümünü bitirdiğimize göre 2. Bölümde görüşmek üzere.

MERHABA BEN İNEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin