Ce ar face daca te ar întâlni pentru prima data ???
Jin
Merge la sala si da de tine. Se uita atent la cum arăți si isi muscă buza de jos. Începe sa ridice greutăți mai mari decat poate , iar astfel sfîrseste cu ele pe jos .
Jin: Aiisshhh.....Nu acum cand se uita la mine.
Spune supărat de ceea ce tocmai sa intamplat.Namjoon
Era la un interviu, si a dat de tine prin culise.
Nj: Hei, îmi poți spune ce ne e ea/el??
X: Sigur,este N/T , este o noua reporterita.
Nj: Serios!? As vrea sa îmi facă ea interviul.
Si se uita cu fata perversă catre tine.J- Hope
Este in sala de dans asteptând coregraful, iar atunci da de tine. Se uita confuz si curios in acelasi timp la tine dar si putin bucuros fiindcă a putut da peste o fata/ băiat asa frumoasa/frumos ca tine.
Începeți sa dansati pe melodia (care vreti voi ) , iar din greseala ai alunecat si era sa cazi . Dar pana sa se întâmple asta , J-Hope te prinde de talie , astfel încât contactul tau cu podeaua sa fie inexistent.
J-h: Ti a mai zis cineva ca esti foarte frumoasa/ frumos!?*spune si zâmbește *
Tu doar te uiți fara sa zici nimic si inrosindute la afirmația lui.Suga
Era la cafeneaua lui preferată . Era aceeasi cafenea la care te ai angajat si tu cu o zi în urma.
Yg: O cafea cu lapte!
N/T: Sigur!
El cand se uita la tine ramane surprins de frumusețea ta. Se uita putin la tine după care zâmbește putin .
Yg: Stii , nu am cu cine sa o beau . Nu ai vrea sa îmi tii companie.
Tu doar taci si aprobi dând din cap.Taehyung
Era la unul dintre magazinele lui preferate. Vroia sa ii ia lui Jimin o bluză pentru ziua lui .
După ce o alege vrea sa iasă din magazin , dar te vede pe tine cu aceeasi bluză ca si a lui . Se uit putin surprins la tine după care iti zâmbește.
Th: Buna! Imi place bluza ta ! E de la Gucci, nu ??
Tu doar te uiți la el fara sa spui nimic . Erai surprinsă cum un baiat asa frumos ca el iti poate vorbi.Jimin
Era pe plaja pentru a face niste poze. Iar atunci te vede pe tine in costum de baie. Isi muscă buza de jos după care ii face fotografului semn ca a terminat.
Jm: Hei !
N/t:Hei!
Jm: Ce cauta o fata/băiat asa frumos / frumoasa singur/ singura pe plaja.
Tu doar rusesti la afirmația făcută de el si te uiți in jos. El iti ridica bărbia cu doua degete si zâmbește în coltul guri.Jungkook
Se plimba prin parc , pana in momentul cand începe sa ploua . Începe sa alerge spre casa , dar atunci te vede stând sub un acoperis pentru a te feri din ploaie. In momentul ăla ii trece prin cap sa te ajute , si exact asta a facut . A trecut pe langa tine lasanduti geaca pe care o avea pe el , si fara a zice ceva pleacă in fuga.
Tu doar te uiți confuză după el dar si rusinandute, fiindcă un baiat asa frumos ca el tea ajutat.Hei! Asta e primul capitol. Sper sa va placă , iar daca vreti îmi puteti dă si voi idei , cu cat mai multe cu atât mai bine.
Nu stiu sigur cate capitole va avea , sau cum voi posta, dar voi încerca sa o fac din ce in ce mai des .
Scuzatimi greselile pe care le fac, sunt cam prea leneșă sa le corectez, iar conectorul nu ma ajuta deloc .Cam atât la acest capitol .....ne vom revedea in celălat . Paaaa!😘😙😙😗😗😗😚😚❤💋💋👄👄
CITEȘTI
-REACȚII BTS- 😏😍😘
General FictionCred ca va ti dat seama si singuri despre ce este vorba in aceasta carte.