capitolul 2😍

668 17 3
                                    

Ce fac atunci cand aveti prima intalnire ( ca iubit si iubita)?

Jim

Sunteți la restaurant iar Jin se uita la cat de frumoasa/ frumos poți fi!
Între timp vine si mâncarea , iar primul care gusta este Jin.
-Ahhhh.....cine e bucătarul aici!?
Chelnerul se uita confuz.
-Da bine ma.....nu puteati pune si voi putina boia !? Aishhh....trebuie sa va învăț eu cum sa găsiți!
Si cu astea spuse pleacă spre bucătărie pentru a pregăti cina voastră .



Namjoon

Se aranjează de 2 ore si tot nu ii iese . Nu ii place costumul de pe el. Se duce sa isi aleagă alt costum , dar cand sa il îmbrace ii rupe o mânecă.
-Aishhhhh.....acum ce fac!!??

J -Home

Vroia sa iti faca o surpriza pregătind un dans special. Era la ultima parte care nu ii prea iesea ....dar atunci usa este deschisa de catre tine.
N/T : Ce faci aici?
J-H : Eu.....mm....re..repetam. Da....repetam pentru un concert.
Spune după care zâmbește.


Yoongi

Era pe canapea si dormea.  Tu il suni de o ora si nimic , ai crezut ca i sa intamplat ceva. Il mai suni o data si tot nimic ; asa ca te ai gandit sa mergi pana la el, iar cand il vezi ca doarme iti vine sa il strangi de gât.
N/T: YAAA! TREZESTETE!
El se uita confuz la tine dar zâmbește cand te vede cum esti îmbrăcată/îmbrăcat .
-ITI VINE SA ZAMBESTI !? DUPA CE CA AI UITATAT DE INTALNIREA NOASTRA MAI SI ZAMBESTI!?
-In 5 minute sunt gata !
Spune repede si pleaca sa se pregătească.


Taehyung

Veneati de la întâlnire si treceți prin fata unui magazin Gucci. Tu nu vroiai sa intri , fiindca stiiai ca daca o faci o sa iesi doar după câteva ore.
-Hai N/T !! Nu stam mult ! Promit!
-Nu !
Spui simplu si înaintezi.


Jimin

Te astepta pe canapea de 30 de minute.
Jm: Hai N/T, cat iti ia!?
Si fix atunci cobori si tu . Cand te vede zâmbește pervers.
-Ce zici sa rămânem acasa in seara asta !?
Spune si se apropie de tine pentru a te saruta.


Jungook

Erai supărată pe el si nu mai aveai chef sa iesi la vreo intalnire cu el.
Jk: Hai N/T , ma ierti!?
N/T: Nu !
Atunci el iti arata fata lui de iepuras pe care nu ai cum sa o refuzi nici daca ai vrea.






Hei ! Deci....Era stabilit sa postez la ,,semnul meu".....dar am zis sa mai astepte putin capitolul, poate îmi vor veni alte idei. Sper sa va placă acest capitol. Si iertatimi greselile ( stiu, am zis ca scot corectorul dar ....Nu pot....scriu mai repede cu el.....deci mna.)




-REACȚII BTS- 😏😍😘Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum