Va marturisesc sentimentele
Jin
Era in bucatarie si pregatea cina. Vroia ca aceasta seara sa fie una perfecta pentru voi doi. A facut mancarea ta preferata si a pus in vaza florile tale preferate.
Dupa ce e totul gata te cheama la masa. Tu mergi in bucatarie iar cand intri un miros placut de (mancarea voastra preferata) va loveste direct in nas. Si sa nu mai spun de masa frumos aranjata.
J:Ia loc!
Spune zambind si iti face semn spre scaunul din fata lui. Tu il privesti putin confuza dar si uimita. Nu te asteptai sa vezi asa ceava .
N/T:Ce sunt toate astea ,Jin?
Spui aratandui spre delictesea de pe masa frumos impodobita cu flori si petale peste tot plus lumanari parfumate .
J:Pentru noi N/T!
Spune zambind si iti ia mana intra lui.
J:Trebuie sa iti marturisesc ceva!
Spune zambind si masanduti mana
N/T:Ascult!
Spui privindul in ochi.
J:N/T, eu...te plac! O fac de mult timp chiar. De fapt,nu te plac....eu..te iubesc.
Spune sarutanduti mana dupa care privindute in ochi ceea ce te face aa ramai fara cuvinte.
N/T:Jin...eu...
Dar nu te lasa sa termini ca te saruta pasional. Dupa ce va despartiti din sarut iti mangaie obrazul
J:Te iubesc atat de mult N/T!
Spune inchizandusi ochi si profitand de momentul vostru
N/T:Si eu Jin ,si eu te iubesc!
Spui si ii mangai parul zambind incontrolabil ceea ce il face si pe el sa o faca.
J:Eu te iubesc mai mult N/T!
Spune si te mai saruta o data la fel de pasional ca si precedentul.Scuze ca am facut acest capitol asa ,dar din nou mi sau sters peste 1000 de cuvinte. Imi vine sa mor de draci. Dar asta e. Data viitoare voi posta cu toti. Va rog inca o data sa ma iertai.
CITEȘTI
-REACȚII BTS- 😏😍😘
General FictionCred ca va ti dat seama si singuri despre ce este vorba in aceasta carte.