-"lan benim kardeşimin senin kucağında ne işi var?"
-"ımm şey o şey o şey olmuştu."derken Gece seslerden rahatsız olmuş olacak ki uyandı.
-"Ahhhh abiiii Ahhhh Asaf noluya lan burda?" Dedikten sonra bulunduğu duruma bakıp kucağımdan atladı."Asıl sana sormalı cadı noluyor burada?"
-"Abi ben şey yapmışım Asaf'da şey etmiş."
-"Şey Deniz abi Gece uyuyodu. Bende dedim ki burda yatmasın odaya götürüyim dedim ama işte." Ablama arada sırada kaş göz işareti yapıyordum bana yardım etsin diye ama kadın hiçbirşey yapmıyordu.Gece'nin ağzından
Durumları daha idrak edemiyordum. Ama sadece bir soru vardı aklımda Asaf bana birşey yapmışmıydı?
-"Ya Deniz vallah çok abartıyosun zaten çocuklar çok yakışıyo."dediği an biz Asaf'la
"Neeeeeee kim biz hiç"
-"yani Nilay varya bazen gerçeten de çok şey yapıyon."
-"ne yapıyormuşum bent he!"
-"çok abartıyosun."dedikten sonra Nilay ablaya baktığımda gözleri dolmuştu.
-"Asaf hadi gidelim ablacım bu adamla aynı havayı solumak istemiyorum ."
-"tamam abla" İstemdizce Asaf'a el sallamıştım.Allah'tan abim görmememişti. Asafın yüzüne kocaman bir gülümseme yerleşmişti 'şöyle gülme ve adam' duymuş olacak ki apızını kıpırdatıp tamam dedi.
****
-"Gece Asaf'la aranızda birşey varsa söyle abicim tamam mı?"
-"tamam abi zaten öyle bişey olamaz ama öyle bişey olursa sana söylerim (hayır tabikide söyleyenezdim)
-"tamam cadı bu kadar yeter artık yatma zamanı geldi."
-"tamam abi iyi geceler" diyip odama gittim. Ama sonra birden bire banyo yapasım gelmişti. Banyoya girmiştim. Banyodan çıkdıktan sonra direk yatağa yattım yatığım gibi uyudum tabikide.🐚
Sabah olmuştu okula gitmek istemiyordum ama mecbur gidecektim,banyoya girdim ve rutin işlerimi halletim ve banyodan çıkıp üstimü giyinmeye dolabıma yaklaştım. Üstüme kısa beyaz atlet giydim altıma giriye kaçan bir pantolon giydim ve atletimin üzerine krem rengi gömlek giydim. Makyajını yapmaya banyoya girdim gözüne rimel birde kısa bir eyeliner çektim dudağıma kırmızı ruj sürdüm.
Ayakkabı olarak beyaz spor ayakkabı giydim.
***
15dk sonra okula gelmiştim.Okuldan içeri girdiğimde bütün kızlar Melek hariç neyse oraya doğru yürümeye başladım. Selin beni gördüğünde "aaa bakın kim gelmiş"
-"Ya bi git be"Tam arkamı dönerken Selin yine konuştu.
-"Asaf seni arıyordu ah pardon sevgilin" 'sevgilin' kelimesini bastırarak söylemişti.
-"Bak kızım bana bulaşma yoksa üzülürsün ve bu arda Arda yani eski sevgilin-eski sevgilini bastırarak söylemiştim- kendine yeni sevgili yapmış bil bakalım kim"
Sadece "kim? "Diye bildi gözleri dolmuştu acıdımı HAYIR
"Gitt kendin öğren"diyip kapıyı gösterdim elimle, ağlaya ağlaya gitmişti.
Öbür kızlara ölümcül bakışlarımı atarken Asaf gelmişti.
-"Gece bir gelir misin? "
-"Noldu? "
-"ya bi gel"Ya bi insan bu kadar tatlı bakamaz ya"
-"tamam"
-"ya bişeyide duyma ya"dedim ve önden gitmeye başladım.
-"nereye?"
-"bilmem nereye gidiyoruz?"
-"spor solonuna"
-"tamam"diyip yürümeye başladım.Spor solonuna gelmiştik.
-"Gece senden bişey isticemmm ama bana kızma tamam mı?"
-"söyliyeceğin şeye bağlı. Bekliyorum hadi söylee"
-"Sevgilim olurmusun?"
-"oha ne diyon lan sen sapıkkk!"
-"sadece bir kız var ondan kurtulmam lazım"
-"bir şartla kabul ederim."
-"ne hadi söyle kabul"
-"ablanla abimi barıştıracaksın"
-"ben?"
-"sen"
-"iyi tamam teşekür ederim Gece"
-"bişi diğil hadi ben kaçar"
Arkamı dönecekken belimç bir kol sardı. Asafa bakıp'noluyo lan'der gibş baktım.Oda kafasıyla arkamı işaret etti arkamı döndüğümde bir kız bize bakıyordu. Ben ona saf saf bakarken konuştu.
-"Asaf bu kız kim?"
-"tanıştırayım Sevgilim Gecee"
Ben gaza gelip
-"Aşkım bu kkz seni nerden tanıyo?"
Asaf kulağıma eğilip "kıskançlık yapmıyacaksın beni öp" ben şaşırmış bir surat ifadesiyke bakarken "yoksa evde abini depresyona girmiş bir şekilde bulursun."
Sesiz bir şekilde "ama küçük" oda tamam dercesine kafasına salladı. Asafa yaklaşıp dudağının kenarını öptüm ve hemen çekildim. Utanmışmıydım'EVET'
sonra kendimi toparlayıp kıza "git buradan yoksa ağızını ortasına çakarım." Dedim ve pişkince gülümsedim kız üzülmüş olacak ki ağlayarak gitti. Gittikten sonra elimi Asafa doğru tutum çakması için ama o bana sarılmıştı. Çok şaşırmıştım
-"Teşekür ederim Gece yarın akşam ablam sizde"
-"b-bişey değil "deyip spor solonundan çıktım. Ay ben o sapığımı öpmüştüm yaaa offfff. Kendi kendime konuşurken Melek karşıma çıkmıştı.
-"Gece sen nerdesin kuzum derselerede girmedin"
-"ya Asaf bişey söyledide" derken Utku Asafı soran çocuk yanıma geldi ve "Yenge Asafı gördünmü ikidebir sana soruyorum ama"
-"bir bensenin yengendeyilim iki birşey değil üç en son spor solonundaydı."
-"tamam yen-tamam Gece sağol" dedikten sonra gitti.
-"Gece bu çocuk kim?"
-"Kuzum sonra anlatırım eve gittmek istiyorum olurmu?"
-"tamam kuzum iyimisin birşeymi yaptı sana o sapık?!"
-"yok aşkım bişey yapamaz bana o sadece biraz yorgunum hadş görüşüriz"diyip yanağından öptüm o sadece el sallamakla yetindi.🌵
Eve grlmiştim abim evde yoktu. Onu çok merak ediyordum. Ve hemen aradım.
Can parçam aranıyor...
-"alo abi
-"efendim cadı
-"nerdesin ?
-"cadı bu akşam arkadaşımda kalıcam sakın biyere gittme ama Meleğe gitmek istiyorsan git.
-"yok abim ben evde kalıcam kendine dikkat et tamam mı?
-"tamam cadı sende kendine dikkat et dedikten sonra telefonu kapatım mutfağa geçip birşey atıştordıktan sonra odama geçip hemen uykuya daldım...Arkadaşlar çok geç oldu biliyorum ama kuzenlerim geldiği için pek yazamıyordum.. votelerinizi ve ekeştirilerinizi esirgemeyin ....❤