🌠Part ▷1🌠

43 5 1
                                    

(Zawgyi)
.......
In Seoul              
               "၀ူး...၀ူး...က်ြီ... "

အျပာေရာင္ျပိုင္ကားေလးကိုအ၇ွိန္ျပင္းျပင္းေမာင္းလာေသာေကာင္ေလးတစ္ေယာက္......

သူ့ႈဦးတည္ရာက...
Han River..

ဟန္ျမစ္ကမ္းေရွ့တြင္ကားကိုရပ္ခ်လိုကာေမာင္းသူေနရာမွဆင္းလာေသာေကာင္ေလး...

မဲနယ္ေရာင္ဆံပင္ကျမစ္ကမ္းမွေလတို့ေျကာင့္ေနာက္သို့လြင့္ေနလ်က္...

ဝတ္ထားေသာအက်ီၤၤ္္္လက္ရွည္.ပတ္ထားေသာမာဖလာေလးနွင့္Jean pan black .ကသူ့ရဲ့ျဖူေဖြးေနတဲ့အသားအေရနဲ့လိုက္ဖက္စြာပင္....

shoe အျဖူေလးကိုစီးထားရင္းဟန္ျမစ္ကမ္းေဘးတြင္လမ္းေလ်ွာက္ကာဖုန္ူ၁လံုးနဲ႔အ်ိုးမ်ိုး selfie ရီုက္ေနေသာထိုေကာင္ေလး..
      "ဖလပ္~~ဖ်ပ္..ဖ်ပ္ "

အခ်ိန္အားျဖင့္...8:30PM..

မ်ဥ္းေကြးပံုလျခမ္းျကီးကျကယ္မ်ားနဲ့အတူညေကာင္းကင္တြင္အျပိုင္လင္းလက္လ်က္..

ထိုselfieဆြဲေနေသာေကာင္ေလားမွာအျခားသူမဟုတ္...ကိုရီယားနိုင္ငံရဲံအခ်မ္းသာဆံုးစရင္းNo.3ေနရာမွာရွိေနတဲ့Kan Group ပိုင္ရင္ရဲဲ့နွစ္ေယာက္မရွိေသာသား..ျဖစ္တဲ့Kan Ge Hunပင္......

စီးပြားေရးကိုစိတ္မ၀င္စားေသာHunကိုမိဘေတြလည္းေျပာမရသျဖင့္လြွတ္ထားသည္..

သို့ေပမဲ့ဆိုးသြမ္းသူထဲမွာသူမပာေပ ..
မိန္းကေလးထက္ရြတဲ့ထဲမွာေတာ့သူပာသည္အသက္၂၃နွစ္ေရာက္ေနေသာ္လည္းအခုထိခေလးလိုေနေနေသာသူ့ပံုစံေျကာင္းေကာင္ေလးေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားကသူ့ကိုသေဘာက်ျကသလိုေကာင္မေလးမ်ားကလည္းခ်စ္ျကသည္...

သို့ေပမဲ့သူကေတာ့ခုထိဘယ္သူ့ကိုမွလက္မခံေသးေပ..Singleဘ၀ကိုသာျကိျက္သည္ဟူကာလာေတာင့္ရမ္းသူတိုင္းကိုပညာသားပာပာျငင္းလြွတ္ေနစဲမို့သူ့..
omma နဲ့ appaလဲသူ့ကိုအိမ္ေထာင္ျပုဖို့မတိုက္တြန္းေတာ့ေပ.....

Hun တစ္ယာက္ေကာင္းကင္ကိုေနာ္ခံထားကာPhoto ရိုက္ေနတုန္း...

              "ဝွီး..ဝွီး...."

🌠You Are My Own Star🌠Where stories live. Discover now